|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvor ofte drar dere på kjærestetur? | |||
| Flere ganger i året |
|
15 | 10,27% |
| En gang i året |
|
42 | 28,77% |
| Annethvert år |
|
12 | 8,22% |
| Hvert 3-5 år |
|
27 | 18,49% |
| Hvert 5-10 år |
|
15 | 10,27% |
| Sjeldnere enn hvert 10 år |
|
29 | 19,86% |
| Har ikke kjæreste/partner |
|
6 | 4,11% |
| Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har en helg i året vi har kjærestetur. Ofte er det med jobben min til en eller annen by i utandet som ikke er alt for langt unna og er bare kosetur. Vi har veldig sjelden barnevakt, men det er lettere å spørre om noen når vi er invitert med på noe konkret med dato. I år blir den helga om 2 uker. Gleder meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Har aldri skjedd og kommer mest sannsynlig ikke til å skje de nærmeste 15 årene. Forresten: vi har vært på hotell en natt alene.
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ikke vært på turer uten barna , altså ikke siden senhøsten 2007. Jeg kjenner at det begynner å bli veldig på tide med ei kjærestehelg.
|
|
|
#5 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ikke vært på kjærestetur etter vi fikk barn.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har vært to langhelger. En da storebror var ett år og vi giftet oss og en gang oktober 09 - da var jeg og mr che i København.
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har vært på to turer siden vi fikk barn. En gang i Praha på "bryllupsreise" (langhelg i bryllupsgave fra foreldrene mine), og så var vi i Kristiansand forrige helg.
|
|
|
|
#10 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har prøvd å få til en tur i året. Det har alikevel blitt litt sporadisk etter at unga kom men etter at lillesnupp passerte året har vi vært mer eller mindre en gang i året.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi var på kjærestetur en helg i 2009, altså etter å ha vært foreldre i 8 år. Har ingen planer om å gjenta det med det første, barnevaktene står ikke akkurat i kø.
|
|
|
#12 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Var 1 gang på jakt i ca 1 døgn. Skulle egentlig være 2 døgn men jeg lengtet sånn etter storesøster at vi dro hjem |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi var tre helger på fjellet samt en helg i Gøteborg i 2010. Storebror fylte 3 år i høst og lillesøs har nettopp blitt 2 år.
|
|
|
#14 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Ca annenhvert år. Vi får ganske lett barnevakt men det skjer så mye annet i helgene og vi har bare ikke fått tid egentlig. Men burde ta en tur igjen snart nå. Neste år blir det 10 års bryllupstur, men antagelig med ungene.
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg har ikke kjæreste for tiden, men når jeg var i et forhold så skjedde det aldri.
|
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg tror vi har hatt to slike reiser etter at vi fikk barn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Nå som barna er blitt større har vi ofte barnevakt tre-fire dager i strekk, men vi reiser ikke bort. Det er da vi koser oss big-time hjemme bare vi to.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?
Sånn tenker vi også. Føler ikke noe behov for å dra noe sted uten ungen, men gleder meg til han kan sendes til tante en helg så vi kan tilbringe den i sengen slik vi gjorde mens vi ennå var unge og barnløse.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?En gang på ti år. |
|
![]() |
|