|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: MotorsykkellappenSoft Chopper it is! Jeg skulle aller helst hatt en feit Harley, men innser at det nok er utenfor min liga. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: MotorsykkellappenHarley er veldig mye sitte-og-stirre-ned-verktøykassa. Jeg er ikke så begeistret. Ikke er de gode å sitte på de av dem som ser litt tøffe ut heller. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Motorsykkellappen
Nei, det blir nok ikke noen Harley, jeg kan jo ikke feste en mutter selv, så det har jeg innsett for lenge siden at ikke skjer |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: MotorsykkellappenNoe sånt vil jeg ha: |
|
|
|
#8 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MotorsykkellappenJeg syns outing av prikker er unoedvendig, dog greit aa si hva man mener i innlegg.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Det er helt ok å mene det. På dette forumet praktiserer man outing av de prikkene man føler for, medmindre de bryter med forumreglene. (Man har oppgitt navnet sitt, adressen eller lignende der.) |
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: MotorsykkellappenJøssenavn..... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Du har et poeng, men det er antakelig like farlig å krysse en trafikert gate. |
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Akkurat i det øyeblikket du krysser gata ja, men man eksponerer seg for faren i et relativt kort tidsrom... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rockesøster
|
Unnskyld meg, men.... idiot. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Øh, hva var det Lommelun skrev som var så fælt i det du siterte her, slik at det kvalifiserer til begrepet "idiot"?
|
|
|
#16 |
|
Rockesøster
|
Det svarte jeg vel strengt tatt på i det samme innleget, men jeg kan gjerne gjenta: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Ok. Jeg skjønner ikke helt linken til "idiot" for det siste innlegget, men greit nok.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Omtanke er aldri feil Irma |
|
|
|
#20 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart en er mere utsatt på en motorsykkel hvis uhellet først er ute, men på en annen side så er det lettere å komme seg unna med en sykkel enn det er med en bil. Hvis en kjører med vettet i behold med tanke på fart, og at en er litt våken der billisten har vikeplikt for en (for ofte så skjer ulykker fordi billistene tror det er en moped som kommer sakte og bryter vikeplikten) så kan en redusere faren en god del.
|
![]() |
|
|