|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeCold Feet er komedie, i grove trekk om tre britiske par. Jeg har akkurat kjøpt de to første sesongene og ble noe skuffa over at det bare var 6 episoder i hver, men det er jo underordnet kvalitet og det faktum at det er en fin serie.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeJeg liker Big Love, men det gjør kanskje ikke mannen din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeSolsidan er herlig!
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeTakket være denne tråden har jeg bestemt meg for å gi Forbrydelsen til svogeren min til jul!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeCold feet er fantastisk! Jeg tror jeg har sett serien fire ganger, jeg, sist med mannen som også likte den. http://www.imdb.com/title/tt0168596/
![]() |
#9 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVi elsket også The Wire og slet hardt da vi var ferdige med den. Vi har sett House og nå holder vi på med danske Forbrydelsen. Den er superspennende og fenger begge to.
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følge
Må bare henge meg på og anbefale Forbrydelsen. Veldig spennende og godt laget. Når dere er ferdige med den, kan dere se Rejseholdet/Mordkommisjonen.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
Enig. Det gikk bra å se Dexter etter SFU, men da jeg så noen episoder av SFU etter å ha sett Dexter, ble jeg bare forvirret.
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDexter og SFU er på topp-lista her, men Spooks liker jeg også, har sett alle 9 sesongene.
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVet ikke om noen har nevt solsidan, men den er virkelig vært og se
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgePacific og Dexter er blodbad-serier, så sarte sjeler vil kanskje ikke digge de. Jeg liker The Good Wife. Kvinne med politikermann - mann blir hengt ut for utroskap med prostituert, Good Wife står ham bi samtidig som hun å prøve å skape sin egen karriere og sørge for barna. En kul advokatserie, hvor hver episode handler om en case/straffesak, og hennes privatliv som en rød tråd gjennom episodene. Ufarlig og bra underholdningsverdi. Sesong 2 sendes nå, sesong 1 er nok å få på dvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeSix Feet Under (ingen over, ingen ved siden)
![]() |
#18 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, Six Feet Under, Dexter og This Life! Noen absolutte høydepunkter i min tv-titterkarriere! Sistnevnte er omtrent Cold Feet, men i en litt tidligere livsfase, på sett og vis. Ellers digger jeg Mad Men, og både jeg og mannen har kost oss glugg i hel med Nip/Tuck. Vi har sett de første 5 sesongene (av 6). Breaking Bad er bra (men har bare sett første sesong). Kanskje i overkant blodig? Downton Abbey! Danske Forbrytelsen, spesielt den første sesongen.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVeronica Mars må ikke undervurderes, nei.
![]() |
#20 |
Trøtt
|
Støtter disse. Ellers er Castle fin (Nathan Fillion
![]() |
|
|