Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Litt synsing takk. Er denne fargen for dramatisk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 20:57   #21
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt synsing takk. Er denne fargen for dramatisk?

Jeg likte veldig godt den lilla.
Kunne du lagt inn fargekoden?

Marrakesh har jeg på kjøkkenet og på gutterommet. Nydelig den også men jeg synes den lillafargen var finere.

Gammel 11-03-11, 21:03   #22
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Vi har Marrakesh i hele stua og gangen,utenom en vegg som vi har en tapet med hortensiablomster på.

Jeg er trøtt og her leste jeg at du hadde teipet hortensiaer fast til veggene dine ... Legge meg nå. Lilla er fint!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 22:17   #23
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veldig fin farge!
Kan ikke se noe dramatisk med den i det hele tatt, nesten så udramatisk at jeg ikke skjønner du trengte å spør.
Yttergangen her, når vi flytta inn, var malt i gammelrosa med aprikosfarga lister. Trappa, i denne gangen, var malt med hovedfarge gammelrosa og annenhver trappetrinn i turkis og blått. DET kaller jeg dramatisk, eventuelt bare stygt. Gangen var det første vi malte.

Gammel 12-03-11, 08:01   #24
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den lillafargen var veldig fin, lurer på om det er noe for trappeoppgangen vår. Vi har helhvit trapp mens veggen er bomull, og de fargene er ikke så fine sammen.
Tror dere den fargen hadde vært fin?

Beklager kupping av tråd, men ble litt ivrig her.

Gammel 12-03-11, 08:55   #25
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sorry har kastet malespannet men det er fargen som er over 5020-R50B.

Det ble ikke lilla gang på meg for måtte inngå et kompromiss ang stuegulvet. Lettere å bytte farge seinere vs gulv. :lur:
Gangen er nå malt i hvit lin. Nydelig farge den også men ganske kjedelig i grunn.
Så da blir det moccagulv i stuen og orange effekter. Skikkelig 70 tall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.