Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Barndomsminner

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 17:35   #21
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Barndomsminner

Ikke så mye av det i tråden her som jeg har sett.

Vi hadde bare nrk en lang stund, så etterhvert klarte vi lirke antennen til å ta inn tv2. Bodde sånn til at vi fikk ikke andre kanaler før foreldrene mine investerte i parabol når jeg gikk på ungdomsskolen.

Det jeg husker jeg såg var portvegen 2, huset med det rare i, lokemotivet Thomas, atte katte noa, bompibjørnene og labbetuss.

Jeg likte og veldig godt et program som jeg tror heter noe sånn som "vi tegner en sang".

Gammel 13-03-11, 17:47   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Ikke så mye av det i tråden her som jeg har sett.

Vi hadde bare nrk en lang stund, så etterhvert klarte vi lirke antennen til å ta inn tv2. Bodde sånn til at vi fikk ikke andre kanaler før foreldrene mine investerte i parabol når jeg gikk på ungdomsskolen.

Det jeg husker jeg såg var portvegen 2, huset med det rare i, lokemotivet Thomas, atte katte noa, bompibjørnene og labbetuss.

Jeg likte og veldig godt et program som jeg tror heter noe sånn som "vi tegner en sang".

Kom så tegner vi en sang
ta med malekost og ark
så setter vi i gang
så tegner vi en melodi vi syns er fin
så kan du henge den opp på veggen diiiin....

Eller noe i den dur?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:51   #23
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kom så tegner vi en sang
ta med malekost og ark
så setter vi i gang
så tegner vi en melodi vi syns er fin
så kan du henge den opp på veggen diiiin....

Eller noe i den dur?

Stemmer

Jeg husker og at jeg så på sesam stasjon og flukten frå dyreskogen. Men sistnevnte var jo så skummel å trist.

Så og postmann pat og brannmann sam og irriterer meg veldig nå når jeg ser at begge seriene er blitt fornyet og modernistert

Gammel 13-03-11, 17:54   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååååh minner! Jeg så på alt dette her, vi hadde Sky Channel da jeg var 4 år gammel (1984) og fremover, og jeg så alltid på den kanalen og lærte ganske fort engelsk, hehe. Jeg skulle gifte meg med Pat Sharp da jeg ble voksen.

Gammel 13-03-11, 19:39   #25
Poker
Passiv

Standard

Hockeysveisen til Pat Sharp... :grøss:

Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:34   #26
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Åh!! Jem husker jeg. Her er også en som var en del av Fun factorypakka.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Takk skal du ha........
Trenkte ikke engang å sette på snutten før sangen poppet opp i hodet mitt, og der går den på repeat.....
Nevøen min er 9 år yngre og husker han omtrent hadde alt av HeMan figurer.

Gammel 13-03-11, 22:55   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde:

)

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Gammel 13-03-11, 22:58   #28
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste kjente var Lekestue. :knirk:

Gammel 13-03-11, 23:01   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Fant ikke norsk men Tøydukke Anna husker jeg godt.

Gammel 13-03-11, 23:02   #30
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knirker med nolo.

Her er min tv-barndom:

(Kilde:

)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:02   #31
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Alle 3 ja, Superted hadde jeg glemt faktisk.
Men når gikk Lekestue??

Gammel 13-03-11, 23:03   #32
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Husker Pernille jeg også. Født i -76.

Gammel 13-03-11, 23:03   #33
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hva kommer nå? (bank, bank) LEKESTUE!

Ah! Minner.

Gammel 13-03-11, 23:04   #34
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Alle 3 ja, Superted hadde jeg glemt faktisk.
Men når gikk Lekestue??

Fra -67 til slutten av 70 tallet står det Wikipedia.

Gammel 13-03-11, 23:05   #35
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bertha!!

Jeg har veldig vage minner av Lekestue. Husker det bare så vidt. Er født på slutten av 70-tallet, så er egentlig litt overrasket over at jeg husker det egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:06   #36
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Fra -67 til slutten av 70 tallet står det Wikipedia.

Da må det ha gått i reprise etterpå. Er ikke født før slutten av 70-tallet, men husker såvidt Lekestue. Men det rimer bra med at eksen også husker det

Gammel 13-03-11, 23:06   #37
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, Superted! Broren min og jeg så masse på det. Han hadde til og med Superted tapet på rommet sitt.

Gammel 13-03-11, 23:07   #38
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Bertha!!

Jeg har veldig vage minner av Lekestue. Husker det bare så vidt. Er født på slutten av 70-tallet, så er egentlig litt overrasket over at jeg husker det egentlig.

Det gikk nok helt sikkert i reprise.

Gammel 13-03-11, 23:08   #39
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Åååå, Gullars

(Kilde:

)

Sist redigert av Zip : 13-03-11 kl 23:14.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:09   #40
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Litt senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.