Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 14:48   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Jeg har en fotsid fra Polarn o. Pyret i røde og hvite striper. Den er ikke spesielt sexy, men heller ikke direkte stygg. Kanskje de har noen som rekker til knærne også?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:49   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Laredoute er jo til å leve med, fins i flere farger også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:51   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De hadde ikke flere i butikken der jeg kjøpte den. I nettbutikken er de utsolgt (og koster 1100 kroner, jeg likte prisen bedre da jeg kjøpte min på salg...)

Det var en stiv pris for en nattkjole, ja!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Den til nøstebarn er i ull/silke, og veldig deilig!

Kan den vaskes i maskin, eller er det fremdeles sånn at Nøstebarnull må vaskes for hånd?

Gammel 14-03-11, 14:52   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nattkjole i ull?

Jeg tror jeg bare ville kjøpt en lang vanlig genser jeg; noe av det som er i handelen nå rekker meg nesten til knærne (men du er jo en del høyere).

Gammel 14-03-11, 15:01   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min bidrar med å foreslå denne. Men jeg kan ikke se noen ermer, og det er sjelden jeg har så mye smykker når jeg legger meg.

Gammel 14-03-11, 15:01   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minus smykkene var den ganske fin da!

Gammel 14-03-11, 15:03   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, den var jo det, men den er ikke det jeg trenger når jeg er frossen.

Gammel 14-03-11, 15:04   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... men den er fairtrade!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:11   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Tror kanskje mannen min fant det ultimate turnoff-nattøy for begge kjønn her. (Også fairtrade!)

Gammel 14-03-11, 15:13   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Denne var jo ikke så ille. Og denne var fin, men ikke helt det jeg skulle ha nå.

Gammel 14-03-11, 15:24   #31
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

DeOg denne var fin, men ikke helt det jeg skulle ha nå.

Ja, der var du ute og gikk deg vill på et sidespor. I forhold til kriteriene dine, altså. (Men veldig lekker, da!)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:27   #32
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en fotsid fra Polarn o. Pyret i røde og hvite striper. Den er ikke spesielt sexy, men heller ikke direkte stygg. Kanskje de har noen som rekker til knærne også?

Nærmest som et lite fyrtårn i sengen. Umulig å overse!

Mannen min bidrar med å foreslå denne. Men jeg kan ikke se noen ermer, og det er sjelden jeg har så mye smykker når jeg legger meg.

Men navnet var fint.

Jeg er litt sær når det gjelder nattøy(sover helst uten) og sengetøy. Orker ikke sterke farger eller knytinger og snorer, tykke kanter eller knapper.
Den du hadde var veldig fin.

Gammel 14-03-11, 15:28   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Den til nøstebarn er i ull/silke, og veldig deilig!

Jepp!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:40   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esprit?

Sånn ellers på Ellos.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:50   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Den stripete var fin, Nessie. Jeg har bestilt den i blåstripete, pluss en svart enkel fra Laredote og en nattskjorte.

Sist redigert av Filifjonka : 14-03-11 kl 16:18.
Gammel 14-03-11, 16:56   #36
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Kan den vaskes i maskin, eller er det fremdeles sånn at Nøstebarnull må vaskes for hånd?

Her går alt fra Nøstebarn i maskinen, på ullvuggeprogram. Synes det holder seg helt fint, jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 17:03   #37
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje mannen min fant det ultimate turnoff-nattøy for begge kjønn her. (Også fairtrade!)

Nei, da må du ha denne. Med matchende hodeplagg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 17:07   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Oi, det er jo bestemors nattkjole og lue fra Rødhette og ulven!

Gammel 14-03-11, 17:23   #39
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kjøper jeg fra.
http://www.victoriassecret.com/sleep...s-and-nighties

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 18:16   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nærmest som et lite fyrtårn i sengen. Umulig å overse!

Nå kommer jeg for evig og alltid til å tenke på dette når jeg har den på. Og ja, man blir ganske fyrtårnaktig!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.