|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Lærertyggis/skoletyggis heter fx tack it og ser slik ut:
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Jeg har aldri visst hva det heter, så jeg kaller det bare lærertyggi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Eller bare unngå hele greia og bruke kulelys.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
snur
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?
Konfektformer
![]() |
#28 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Jeg bruker voks som jeg fek skjøper på Bohus som er til å feste under stearinlysene så de står støtt. Sånn liten klump som jeg setter under lyset.
![]() |
#29 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#30 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Jeg har alltid brukt enten aluminiumsfolie eller sånne "lysformer",de små muffinsformene,og tror jeg fortsetter med det. Kjenner at jeg ikke tror jeg skal forske på å søle salt på hele kjøkkenet. Sist redigert av Rabbit : 14-03-11 kl 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Jeg synes det er et større problem med for store lys som ikke passer til staken. F.eks. har jeg staken Loop fra Black + Blum. Den er kjempefin, men ingen lys passer i den. Prøver man å spisse med kniv eller noe annet, så ender det bare opp med biter og smuler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Sånn ang lærertyggis (som jeg også kaller det) så kjøpte jeg det i Danmark og der heter det vist "Elefantsnot". Det er i allefall det som står på pakka.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Kjøper for det meste rustikklys så da fyller de lysestakene ganske greit. Har et veldig bra tips til for store lys i små staker, derimot, men det trenger du vel ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv å smelt nederste delen som skal i staken. Det renner fort av masse stearin, lyset blir jo mykt og det er lett å presse på plass.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Ja, ha enden av lyset under varmt vann så smetter de fort nedi |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Aluminiumsfolie.
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Det er noen aluminiumsdubbeditter å få kjøpt på plasser hvor du kjøper lys. Da setter du lyset nedi disse og de sitter stødig. Disse kan brukes om igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Enten smelter jeg lyset, drypper stearin eller bruker sånne konfektformer.
![]() |
#39 |
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Jeg har ikke sånne uvillige lys og staker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Hva tuller dere rundt stearinlys nederst når de ikke passer i staken?Plastfolie funker som bare det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|