|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Det går fint an å kjøre til Oslo for oss
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!En av de bedre vognene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt Cameleon, men en annen som jeg ikke husker navnet på |
|
|
|
#24 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Jeg kjøpte Bugaboo til Pøbel'n, etter å ha vært innom diverse (deriblant Emmaljunga) først. Jeg er veldig veldig glad i den. Stor bag, god å trille, god å sitte i. Lett og grei og i det hele tatt!
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!
Kan man det om man har én sportsdel og en bagdel på Donkey også, ha sportsdelen mot seg altså? Og får man kjøpt Donkey noe sted ennå?
|
|
|
|
#26 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!
Fungerer fint på marka
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!+ med vogna.Drøy i bagdelen. Fjæring i hodeenden og sittestilling som avlaster hofteregionen ,at den han vendes mot deg i starten , tar liten plass i lagring av de delene som ikke er i bruk . Veier nada og tåler høy vekt. Ingen over ingen ved siden av.
|
|
|
#28 |
|
<3
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Men på shoppemamma.com står det at bagen er bare 75 cm lang og MB sin er 74 cm. Stemmer dette? Er bagen veldig smal?
|
|
|
#29 |
|
<3
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Og bredden på Bug. er 31 cm og på MB er den 41 cm. Hvordan kan bagen til Bugaboo virke så mye større da??
|
|
|
#30 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Det der har blitt omdiskutert tusen ganger, mener jeg å huske. Jeg aner ikke hva det er. Men faktum er at Jeg brukte bagen til Tigergutten til han var 8-9 mnd (han er født i juli, så da han ble stor baby hadde vi tepper og pose nedi der også). MB-bagen holder stort sett til maks seks mnd.
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Jeg forsøkte aldri å dytte noen voksipose i buggisbagen. Det tror jeg ikke at det hadde blitt plass til. Siden det er gliselås langs lokket, så la jeg skinn i bunnen hadde dyne og teppe over, og jeg tror aldri at han var kald. Knerten var skikkelig stor som baby, men kunne altså bo i bagen sin til han var 8 måneder. Det var 4 måneder mer enn snuppa holdt ut i sin vogn (men hun var typen som ville opp og se og derfor ikke trivdes i en dyp vogn, så det er ikke egentlig helt sammenlignbart).
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Søsteren min har brukt Voksi Classic i sin Bugaboo-bag, både til barn født i januar og barn født i august.
|
|
|
|
#34 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Vi har Ticket To Heaven, kort variant, og den passer perfekt i både bagen og sportsvogndelen.
|
|
|
|
#35 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!Måtte du lage denne tråden!
|
|
![]() |
|
|