Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ok - Bugaboo da, opplys meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 22:29   #21
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ok - Bugaboo da, opplys meg!

Det går fint an å kjøre til Oslo for oss

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 23:11   #22
Left
Passiv

Standard

En av de bedre vognene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt Cameleon, men en annen som jeg ikke husker navnet på Kommet skikkelig ut av det gitt.

Utrolig god å trille, lett og fin, og den tar liten plass i bilen, i tillegg til at den er enkel å slå sammen.

Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 23:13   #23
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frog eller Gecko kanskje, sjugger? :nerd:

Gammel 15-03-11, 10:15   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte Bugaboo til Pøbel'n, etter å ha vært innom diverse (deriblant Emmaljunga) først. Jeg er veldig veldig glad i den. Stor bag, god å trille, god å sitte i. Lett og grei og i det hele tatt!

Skulle jeg ha noen motargumenter, måtte det være å ha den som turvog i marka. Den funker best på asfalt. Vi hadde ei gammel joggevogn som ble brukt på humpeveier.

Gammel 15-03-11, 11:27   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ja, å så kan man ha ungen både mot seg og fra seg.

Kan man det om man har én sportsdel og en bagdel på Donkey også, ha sportsdelen mot seg altså? Og får man kjøpt Donkey noe sted ennå?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:21   #26
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg kjøpte Bugaboo til Pøbel'n, etter å ha vært innom diverse (deriblant Emmaljunga) først. Jeg er veldig veldig glad i den. Stor bag, god å trille, god å sitte i. Lett og grei og i det hele tatt!

Skulle jeg ha noen motargumenter, måtte det være å ha den som turvog i marka. Den funker best på asfalt. Vi hadde ei gammel joggevogn som ble brukt på humpeveier.

Fungerer fint på marka . Bare å ha vinterhjulene på.

Gammel 15-03-11, 19:04   #27
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

+ med vogna.Drøy i bagdelen. Fjæring i hodeenden og sittestilling som avlaster hofteregionen ,at den han vendes mot deg i starten , tar liten plass i lagring av de delene som ikke er i bruk . Veier nada og tåler høy vekt. Ingen over ingen ved siden av.

Gammel 15-03-11, 20:27   #28
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Men på shoppemamma.com står det at bagen er bare 75 cm lang og MB sin er 74 cm. Stemmer dette? Er bagen veldig smal?

Gammel 15-03-11, 20:29   #29
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Og bredden på Bug. er 31 cm og på MB er den 41 cm. Hvordan kan bagen til Bugaboo virke så mye større da??

Gammel 15-03-11, 23:42   #30
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det der har blitt omdiskutert tusen ganger, mener jeg å huske. Jeg aner ikke hva det er. Men faktum er at Jeg brukte bagen til Tigergutten til han var 8-9 mnd (han er født i juli, så da han ble stor baby hadde vi tepper og pose nedi der også). MB-bagen holder stort sett til maks seks mnd.

Gammel 15-03-11, 23:46   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsøkte aldri å dytte noen voksipose i buggisbagen. Det tror jeg ikke at det hadde blitt plass til. Siden det er gliselås langs lokket, så la jeg skinn i bunnen hadde dyne og teppe over, og jeg tror aldri at han var kald. Knerten var skikkelig stor som baby, men kunne altså bo i bagen sin til han var 8 måneder. Det var 4 måneder mer enn snuppa holdt ut i sin vogn (men hun var typen som ville opp og se og derfor ikke trivdes i en dyp vogn, så det er ikke egentlig helt sammenlignbart).

Gammel 15-03-11, 23:59   #32
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søsteren min har brukt Voksi Classic i sin Bugaboo-bag, både til barn født i januar og barn født i august.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 11:39   #33
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jeg brukte Voksi Urban i bagen.

Gammel 16-03-11, 14:10   #34
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Ticket To Heaven, kort variant, og den passer perfekt i både bagen og sportsvogndelen.

Noen ganger vippet vi faktisk bagen opp på skrå, så minsten fikk titte litt. Han flyttet ut av bagen nå da han rundet 10 måneder, og det var fordi jeg trøblet sånn med å få festet løs vognsele som egnet seg til både soving og sitting i bagen. Han stortrives i sportsvogndelen, men bagen er selvsagt mye lunere. Godt våren er i anmarsj!

Gammel 16-03-11, 17:43   #35
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Måtte du lage denne tråden!
Flate altså, nå fikk jeg jo lyst på Buggis igjen.
Også jeg som hadde bestemt meg for simo eller et dansk drog.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.