Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Deli de Luca?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 15:56   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Deli de Luca?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg som ikke bor i Oslo synes de er spennende

Det samme synes vi når vi er på besøk i Oslo.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 15:59   #22
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Deli de Luca?

De har en god Børek med spinat og feta!

Ja, også har de god is, gode kaker, god kaffe, og annen god mat, lunsjpaiene foreks.
Også godt godis som man ikke har andre steder her, sjokkis ol.
Endel god drikke også.

Jeg liker deli jeg, men fryktelig sunt er det vel ikke just nei.
De har frukt bar da, som er super!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:16   #23
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Deli de Luca?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

De har en god Børek med spinat og feta!

Har de det? Håper de kommer til å selge det her og, i så fall. Savner det fra Oslo. Har ikke kjøpt det på Deli de Luca da, bare på innvandrerbutikker, men det er jo så godt! Får ikke til å lage det sånn hjemme.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:48   #24
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg som ikke bor i Oslo synes de er spennende

Jeg også Har ikke vært i byen i det siste, så jeg har ikke hatt "æren" av å besøke dette nye spennende.

Gammel 04-03-07, 16:50   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg hadde vært strålende fornøyd om det åpnet en i min by!

Jeg hadde også vært fornøyd hvis det åpnet ÉN. Problemet er at de spretter opp som paddehatter, og danker ut enhver gammel faghandel som har vært der i tiår. Det er nesten umulig å få et malingspann uten å kjøre bil til godt utenfor sentrum. På Karl Johan er det bare kjedebutikker nå. BOOOOORING!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 17:15   #26
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Har de det? Håper de kommer til å selge det her og, i så fall. Savner det fra Oslo. Har ikke kjøpt det på Deli de Luca da, bare på innvandrerbutikker, men det er jo så godt! Får ikke til å lage det sånn hjemme.

De har mange gode. kjøttdeig, potet osv. Syntes alle er veldig gode.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 18:07   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg setter veldig stor pris på Deli deLuca, men direkte billig er det ikke.

Ikke videre sunt heller, men .......

Signerer deg.

Isen der er supergod

Gammel 04-03-07, 18:22   #28
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De har mange gode. kjøttdeig, potet osv. Syntes alle er veldig gode.

Sånne med poteter og kjøttdeig, eller alt annet fyll, bortsett fra feta og spinat, lager jeg minst like gode hjemme

Gammel 04-03-07, 19:24   #29
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Deli de Luca?

Jeg synes de er veldig gode.

Kan sende et par til deg?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 20:27   #30
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Hehe, ja...

Neida, jeg skal til Oslo i påsken, muligens, så kan jeg hamstre dersom de ikke selger de her på Deli de Luca.

Gammel 04-03-07, 20:51   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner sjappa over gata for ene puben jeg jobbet på en gang; der solgte de fantastisk gode samosas.

:avsporer:

Gammel 05-03-07, 00:34   #32
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg går i DdeL med ungene indimellem, etter trening, på Sandvika Storsenter. Lekre, ferske sushi, kaker, og ikke minst: slush som ungene elsker. Evt kakerester kan vi bare ta med hjem, siden det blir servert i ta-med emballasje.

Rengjøringen på spisedelen er ikke helt bra nok i helgene, ellers liker jeg stedet veldig godt.

Gammel 05-03-07, 11:27   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ofte innom Deli de Luca når jeg er i hovedstaden, som regel på vei hjem fra en tur på byen, og er derfor relativt glad for at de er kommet til Bergen også.

Jeg er derimot ikke glad i slike paddehatt-butikker.
Ja, også har jeg et prinsipp-problem muligens. Jeg handler ikke på steder de ikke har tariffavtaler. :sær:

Gammel 05-03-07, 11:31   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne med poteter og kjøttdeig, eller alt annet fyll, bortsett fra feta og spinat, lager jeg minst like gode hjemme

Jeg regner med at det meste de har av ferdigmat på Deli de Luca, 7-11 og andre kiosk-/fastfoodsteder kan man lage bedre selv.

Jeg har forresten en morsom historie fra Deli de Luca i Universitetsgata for et par år siden. Jeg stod ved disken for å betale, og jentene i kassen pratet med hverandre innimellom kundene. Plutselig utbrøt den ene høyt: "Åh, jeg er sulten! Vet du hvor lenge BIT har åpent?".

Gammel 05-03-07, 11:32   #35
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hm. Jeg tror ikke dette finnes her i byen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.