Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettliv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 13:40   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettliv?

Har et liv utenfor nett som er viktigere enn det på nett.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 13:40   #22
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Er kanskje ikke i målgruppen i og med at jeg ligger under de første 1000. Men kommer ikke opp dersom jeg ikke svarer i alle slags mer eller mindre merkelige tråder. Har nettopp testet ut noen kostholdsteorier herfra på sambo. Som jeg stoler blindt på, neida .

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 13:42   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter en måneds sykemelding har jeg fått noen innlegg ja
Har 1700 på det andre forumet jeg da

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 13:42   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forresten over 70 brukere som har mer enn 1000 innlegg. Så du er veldig langt fra den eneste.

Gammel 04-03-07, 13:56   #25
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Med mine 100 innlegg kan jeg vel skryte av å ha et liv i rl!

Eller, jeg har jo litt flere innlegg på endel andre fora, så jeg bør vel bare holde kjeft..

Gammel 04-03-07, 13:57   #26
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har vel fortsatt til gode å se noen som innrømmer at de bruker for mye tid på nett. Altså at prioriteringen blir skjev i forhold til andre ting. (da tenker jeg ikke på at tv-titting er prioritert bort)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 13:58   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt innrømme at jeg bruker mer tid på nett enn jeg burde, i forhold til at det er andre ting jeg burde bruke mer tid på - som rydding, trening og slikt. Men hverken mye husarbeid eller mye trening er ting jeg synes er nødvendig for å kunne si at man "har et liv".

Gammel 04-03-07, 14:01   #28
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Vi har vel fortsatt til gode å se noen som innrømmer at de bruker for mye tid på nett. Altså at prioriteringen blir skjev i forhold til andre ting. (da tenker jeg ikke på at tv-titting er prioritert bort)

Jeg kan si det jeg. Jeg har nettopp sendt mannen og de tre eldste gutta ut på tur og lagt ned minstemann sånn at jeg fikk arbeidsro til å rydde og støvsuge huset. Vel, her sitter jeg da..

Gammel 04-03-07, 16:08   #29
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Er mye på nett men skriver ikke så mye,leser for det meste. Derfor har jeg bare så vidt over 100 innlegg.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:15   #30
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan godt innrømme at jeg bruker mer tid på nett enn jeg burde, i forhold til at det er andre ting jeg burde bruke mer tid på - som rydding, trening og slikt. Men hverken mye husarbeid eller mye trening er ting jeg synes er nødvendig for å kunne si at man "har et liv".

Jeg elsker Skilpadda.

Gammel 04-03-07, 17:56   #31
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Har et liv utenfor nett som er viktigere enn det på nett.

Samme her...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 19:44   #32
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes jeg bruker mye tid her inne, men har ikke så mange innlegg.

Kanskje du bare skriver veldig veldig fort guniss?

Gammel 04-03-07, 20:28   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg synes jeg bruker mye tid her inne, men har ikke så mange innlegg.

Kanskje du bare skriver veldig veldig fort guniss?

Ja, jeg er en racer .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:05   #34
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Noen skal jo mene noe om absolutt alt også da.

Hadde dette vært et muntlig forum så hadde jeg nok vært oppe i 3000innleggsklassen jeg også.

Gammel 04-03-07, 22:07   #35
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke hvor mange innlegg jeg har.. Det får jeg jo se nå
Men har masse venner i RL også og klarer å treffe dem flere ganger i uken, er mao ikke bekymret.

SÅnn midt på tre ser jeg nå
Det går jo litt i rykk og napp også da. Har vært veldig aktiv de siste mnd. Er jo vinter

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:11   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med tanke på hvor mange diskusjoner jeg egentlig hopper over, har jeg altfor mange innlegg.

Gammel 04-03-07, 22:16   #37
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Jeg skjønner at jeg er alt for flink til å gi meg i en diskusjon. Når jeg har svart i en tråd, så har jeg liksom svart jeg da.

Men nå skal jeg se om jeg greier å holde tråden med flere innlegg i sammen diskusjon. Men det hjelper jo så klart at noen svarer på mine kommentarer, ellers blir det lett gjentakelse av alle andre.

Får håpe jeg greier å holde på jobb og familie samtidig.

Gammel 04-03-07, 22:17   #38
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter alltid på nett når jeg ammer. Og en del på kveldene etter at firkløveret er lagt.
Men det går ikke på bekostning av så mye egentlig.
Jeg er i permisjon, huset er rent, klærne vasket og middagen på bordet hver dag.
Mannen slapper av foran tv`n, jeg på nett!

Jeg sitter forresten i stua, så jeg snakker med mannen også.
Og ser på gode tv-program når en gang innimellom går.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:21   #39
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også et RL.
I begynnelsen var jeg ivrig her, men det har dabbet litt av.

Gammel 05-03-07, 09:57   #40
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Hadde dette vært et muntlig forum så hadde jeg nok vært oppe i 3000innleggsklassen jeg også.

Ja, det hadde nok jeg også. Men noen kjenner jo hverandre RL også, og da er det lettere å skrive så mange innlegg. Hadde jeg plusset på alle meldingene jeg skriver pr mail til venninner med barn inn hit, så hadde det sett annerledes ut i min statistikk også

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.