Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fargekombinasjoner?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 13:14   #21
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargekombinasjoner?

Svart og mørkeblått kan være kjempefint, synes det er mye finere enn svart og lyseblått.

Rødt og lyseblått kan være skikkelig lekkert! Men det kommer an på at man vet hva man gjør, jeg tør sjelden prøve meg på utradisjonelle kombinasjoner selv...

Gammel 05-03-07, 14:07   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Er litt uenig i sort og mørkeblå teorien
Fordi, man kan ha en blå rådenim (slik helt uvasket denim som er virkelig mørkeblå) og en sort jakke til og det er veldig stilig
Jeg brukte nylig et rådenim skjørt fra FilippaK med sort bluse og sorte boots, knalltøft

Denimblå faller i en annen kategori enn tradisjonell mørkeblå på andre stofftyper. Selvfølgelig er jeans med sort til fint!

Gammel 05-03-07, 14:19   #23
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg mener at det er for mange hvis og dersom til å kunne si noe kategorisk om fargebruk.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:37   #24
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Dette er Odd Mollys høstkolleksjon. Jeg kunne aldri funnet på sånne kombinasjoner, men stilig er det.

Jeg syntes dette er litt over the top.. Hadde man kledd av de en genser hver så hadde det hjulpet dramatisk syntes jeg

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:39   #25
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Denimblå faller i en annen kategori enn tradisjonell mørkeblå på andre stofftyper. Selvfølgelig er jeans med sort til fint!

Enig.

Mørkeblå og feks kongeblå er også to forskjellige farger.. kongeblå og svart kan være fint..

Gammel 05-03-07, 14:42   #26
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Rødt og lyseblått kan være skikkelig lekkert! Men det kommer an på at man vet hva man gjør, jeg tør sjelden prøve meg på utradisjonelle kombinasjoner selv...

Enig. En rød kjole med et tynt lyseblått belte feks. Kjempefint!

Gammel 05-03-07, 17:23   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja ordinære denimblå, men rådenim er ennå mer marine, men syntes det er like fint jeg

Gammel 05-03-07, 18:18   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De to på siden er greie, men hun i midten ser helt jævlig ut.

Ser ut som meg da jeg gikk på videregående, jo. (minus grisen, det får da være grenser!)

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 18:20   #29
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Forsøvrig synes jeg svart kombinert med knallfarger ofte blir litt masete og barnslig i uttrykket.

Hvis jeg er usikker på fargekombinasjoner, tar jeg noen ganger bilde og sjekker, for meg er det lettere å vurdere ut fra det enn fra speilet.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:23   #30
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Hvis jeg er usikker på fargekombinasjoner, tar jeg noen ganger bilde og sjekker, for meg er det lettere å vurdere ut fra det enn fra speilet.

Det var lurt!

Gammel 06-03-07, 00:42   #31
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes dette er litt over the top.. Hadde man kledd av de en genser hver så hadde det hjulpet dramatisk syntes jeg

Enig! Denne høstkolleksjonen er litt for hippie for min smak.

Gammel 06-03-07, 00:44   #32
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja ordinære denimblå, men rådenim er ennå mer marine, men syntes det er like fint jeg

Jada, jeg vet det, og denim er fint med svart!

Gammel 06-03-07, 20:16   #33
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok ikke helt med på den nye trenden om å kombinere farger som egentlig ikke er fine sammen. Selv liker jeg gjerne å kombinere komplementere farger f.eks varm mørk brun med kald lys turkis, eller kald mørk sort med en lys og sterk farge.

Ellers er det jo viktig å finne farger som gir noe positivt til gløden i huden og kroppen ellers. Jeg er så heldig at jeg kler sort... også opp mot ansiktet... og det er jammen bra ettersom kroppen min (spesielt i disse ettergravide tider) trenger å kamufleres av mørke farger. Så man man jo velge tilbehør i en annen farge som passer til.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:17   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Forresten, så synes jeg det antrekket til høyre i Odd Mollys høstkolleksjon er kjempefint! Enig i at det i midten er støgt!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.