|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva koster boxershortsene?
Har de egentlig det? Annonseteksten sier jo "boxer eller topp 29,50", og selv om det står "boxer 39,50" under, med liten skrift, så vil jeg nesten påstå at dette ikke er etter boka.
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva koster boxershortsene?Det står da helt greit at det det 29,50 for topp, og 39,50 for boxer. Selv om 29,50 er uthevet med stor skrift, må man jo lese det som faktisk står i annonseteksten.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Helt enig.
|
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva koster boxershortsene?Det så jeg jammen ikke da jeg sendte gubben på Obs får å kjøpe boxere og trøyer. Han kom hjem med 4 av hver og sa ikke noe om prisen, men så sjekker han aldri kvitteringene heller... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herregud, her leste jeg annonsen flere ganger i sted, men så faktisk ikke at det står topp før 29,50...
|
![]() |
|
|