|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Jeg har vunnet 7500 kr en gang og mannen samme beløp noen uker seinere
|
|
|
#2 |
|
godt brukt
|
Sv: Lotto!Vi vant 6000 en gang. Fikk plutselig en utbetalingslapp i posten (hadde ikke fulgt med). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Svigerfar og svigermor vant henholdsvis 10.000,- og 16.000,- kr (eller noe sånt, er så mange år siden at jeg husker ikke de eksakte beløpene) samme dag. Jeg holdt på å gå i gulvet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Lotto!Bare småsummer her og.. Men nabo`n vant 4,5 mill for noen år tilbake. Og det er enda en oppi bygda her som har vunnet 4 mill. I fjor.
|
|
|
#6 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Kjenner absolutt ingen som har vunnet summer på mer enn firesifrede tall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Den som gir seg...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Min mann sin onkel vant 9,2 mill i Vikinglotto for noen år siden. Etter det har han visstnok vunnet et stort beløp en gang til på samme kupongen. Utrolig.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lotto!Rhett spiller, jeg gjør ikke. Dvs. jeg gambler med at jeg har lovet ikke å claime en krone av gevinsten når han vinner. Jeg har selvsagt klart best odds og sover godt om natten.
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Vi har bare vunnet småsummer 40-60-200 kr. Vi gir oss ikke, og vi venter på den store gevinsten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lotto!Jeg spiller aldri Lotto, jeg - og da vinner jeg vel heller ikke....
|
|
|
#11 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Lotto!Jeg vant 70 050,- i 1997. 6+1 rette. Hadde jeg krysset 21 i stedet for 23 hadde jeg klinket til med 7 rette.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Lotto!En kompis av meg vant førstepremie for noen år siden og kunne kjøpe leilighet cash. En lekker en på Bislett. naboen min hjemmefravant 430 000 en gang for lenge siden. Hun hadde alltid hatt dårlig råd og karte å blåse alle pengene på fjas på null tid. Stakkars dame.
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Lotto!Jeg tipper sjelden lotto, og har aldri vunnet noen store beløp.
|
|
|
#16 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Lotto!Har aldri vunnet kjempegevinster, men min kjære vant 14500,- på v75 sist høst. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Come what may...
|
Sv: Lotto!Kjente noen som vant 2,5 million.
|
![]() |
|
|