Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lotto!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 20:43   #1
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Lotto!

Jeg har vunnet 7500 kr en gang og mannen samme beløp noen uker seinere

Gammel 04-03-07, 20:47   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi vant 6000 en gang. Fikk plutselig en utbetalingslapp i posten (hadde ikke fulgt med).
Sener den dagen dro min kjære på trening og kom tilbake med kræsjet bil. Han hadde kjørt i en bil bakfra. Regningen kom på : 6000,-

Vi tør nesten ikke tippe lotto etter det!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 20:50   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigerfar og svigermor vant henholdsvis 10.000,- og 16.000,- kr (eller noe sånt, er så mange år siden at jeg husker ikke de eksakte beløpene) samme dag. Jeg holdt på å gå i gulvet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 20:52   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare småsummer her og.. Men nabo`n vant 4,5 mill for noen år tilbake. Og det er enda en oppi bygda her som har vunnet 4 mill. I fjor.
Og med kun 500 innbyggere er jo det litt stort

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:35   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare poengere at jeg IKKE bor i Verdal .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 23:40   #6
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Kjenner absolutt ingen som har vunnet summer på mer enn firesifrede tall.

For min del er det verdt de 50 kronene de få gangene jeg slenger inn en kupong - jeg har stor glede av å se frem til trekningen og følge med på tallene :enkel:

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 23:43   #7
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Min mann sin onkel vant 9,2 mill i Vikinglotto for noen år siden. Etter det har han visstnok vunnet et stort beløp en gang til på samme kupongen. Utrolig.

Jeg spiller ikke, men mannen leverer fast en kupong. Det har aldri resultert i noe å skrive hjem om

Men men. Det er jo alltid noen som vinner!

Gammel 04-03-07, 23:52   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rhett spiller, jeg gjør ikke. Dvs. jeg gambler med at jeg har lovet ikke å claime en krone av gevinsten når han vinner. Jeg har selvsagt klart best odds og sover godt om natten.

Og ja, 1-7 er den mest spilte rekken. Det sier mest om hvor mange rekker det faktisk er, tenker jeg.

Hvis man skal spille, bør man holde seg unna 1-12, siden svært mange bruker fødselsdatoer - og da slipper man i hvert fall månedene. :generøs med råd i dag:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 11:51   #9
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Vi har bare vunnet småsummer 40-60-200 kr. Vi gir oss ikke, og vi venter på den store gevinsten.

Den som ikke spiller, vinner ikke!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 12:33   #10
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiller aldri Lotto, jeg - og da vinner jeg vel heller ikke....

Gammel 05-03-07, 12:37   #11
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg vant 70 050,- i 1997. 6+1 rette. Hadde jeg krysset 21 i stedet for 23 hadde jeg klinket til med 7 rette.

Dårlig økonomisk rådgivning medvirket til at jeg brente av pengene på fett stereoanlegg, speilreflekskamera og annet tant og fjas, i stedet for å betale ned studielån. :angrer bittert:

Er redd jeg brukte opp all vinnerlykken min den gangen. Etter det har jeg vært mer heldig med kjærligheten enn med spill.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 12:54   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kompis av meg vant førstepremie for noen år siden og kunne kjøpe leilighet cash. En lekker en på Bislett. naboen min hjemmefravant 430 000 en gang for lenge siden. Hun hadde alltid hatt dårlig råd og karte å blåse alle pengene på fjas på null tid. Stakkars dame.

Jeg tipper av og til, men ikke ofte. Ingen faste rekker og mer hell i kjærlighet.

Gammel 05-03-07, 13:03   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

hjemmefravant

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:13   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper sjelden lotto, og har aldri vunnet noen store beløp.

En gammel dame i familien vant nesten 2 mill. for noen år siden. Hun er så skjønn og nydelig og jeg unner henne så veldig å ha litt å spe på minstepensjonen med. Riktignok ga hun bort over halvparten til familien sin, men likevel så har hun muligheten til å leve ekstra godt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:00   #15
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Broren til en venninne vant litt over 3 millioner for noen år siden.

Selv vant jeg 185 kroner for et par uker siden. Jeg tipper lotto fryktelig sjeldent, kanskje 4-5 ganger i året.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 22:26   #16
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Har aldri vunnet kjempegevinster, men min kjære vant 14500,- på v75 sist høst.
Da benyttet vi muligheten tog dro på en liten kjærlighetstur til Rhodos ,bare vi to

Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 22:49   #17
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kjente noen som vant 2,5 million.

Men har ikke vunnet noe stort her nei. tror faktisk det er 350 kr er det meste vi har vunnet på lottospillene...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.