|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: YSL Touche EclatMange Esthetique-butikker fører YSL. Online kan du forsøke feelunique.com.
|
|
|
#3 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: YSL Touche EclatTror det var Strawberrynet jeg bestilte fra sist. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
--
|
Sv: YSL Touche EclatJeg bestilte den vel på BliVakker sist gang. http://www.blivakker.no/search/?q=yv...aint%20laurent |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: YSL Touche Eclat
joda... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: YSL Touche EclatDe fleste parfymerier har vel? Ellers har de på strawberrynet (hadde før ihvertfall). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: YSL Touche EclatJeg har lyys hud og jeg ser bedre ut med nr to i og med at det nøytraliserer rødt. Det gjør ikke nr 1.
|
|
|
#12 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: YSL Touche EclatJeg har lys hud, men med olivenundertone, og nummer 2 blir for gul for meg. Nr. 1 går an under øynene, og det er der jeg uansett bruker den, men jeg vil gjenta meg selv for tusende gang, og si at jeg foretrekker Guerlain Issima Precious Light i nr. 10 Beige Clair. Den er mindre rosa enn YSL nr. 1, men ikke fullt så gul som nr. 2. Den dekker litt mer, og sitter bedre på huden, og ikke minst så irriterer den ikke huden min. Aberet er at den er en god del dyrere, over 400, mot YSL, som koster 300 i parfymerier, og som er lett tilgjengelig fra en haug med nettbutikker.
|
![]() |
|
|