Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

90-tallsantrekk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 22:50   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 90-talls antrekk

Fantastisk at Brian Austin Green har gått fra fyren over der, til denne fyren. *dåne*

Selebukse med en av selene hengende nedover. Håhå! Eller litt korte skjørt, Dr. Martens-sko og amerikasokker. BTDT.

Gammel 25-03-11, 12:12   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fantastisk at Brian Austin Green har gått fra fyren over der, til denne fyren. *dåne*

Steike!

Jeg er nok litt eldre her, og var mer på TV2 sin værdamestil, oversizede overdeler som jakker og bluser (gjerne med mye mønster), trange korte skjørt eller shorts. Fremdeles volum i langt hår.

Madonna var i korsett og pupper perioden. Janet Jackson var rocka sortkledd og hadde kule dansevideoer.

Gammel 25-03-11, 16:04   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Steike!

Jeg er nok litt eldre her, og var mer på TV2 sin værdamestil, oversizede overdeler som jakker og bluser (gjerne med mye mønster), trange korte skjørt eller shorts. Fremdeles volum i langt hår.

Madonna var i korsett og pupper perioden. Janet Jackson var rocka sortkledd og hadde kule dansevideoer.

Signerer denne;værdamestilen OG stor fløyelsstrikk,spenne med sløyfe eller diger stoffstrikk i hestehalen- + litt gull og glittet/lakksko

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 11:35   #4
blåmeis
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
blåmeis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selebukse med en av selene hengende nedover. Håhå! Eller litt korte skjørt, Dr. Martens-sko og amerikasokker. BTDT.

blåmeis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:53   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yo-bukser er vel også ånkli nittitalls. Og spisse cowboyboots. Eller de med firkantet tupp og sånne naglegreier på!

Gammel 25-03-11, 10:05   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 90-tallsantrekk

90-talls antrekket her var Fillippa K eller c-girl bukse (de litt trange med bootcut), dr Martins eller Buffalo sko, poloskjorte og V-genser. Og perleøredobber da

Til fest var det de svarte kjolene med tynne stropper over hvit skjorte/genser her også. Også lange svarte strømper, helt opp på låret.

Eller så kan du jo gå for sykkelbukse, hypercolour t-skjorte og sånne "USA sokker"

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 17:14   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er litt faren med 90-tallsantrekk er at det kan se ut som man har forsøkt å pynte seg for å gå ut, men bare har enormt dårlig smak. Tenker mest på antrekket ala Kelly på Brevely Hills bildet, eller antrekket til hun med brillene.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 18:01   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Med tanke på at 2 av barna min er født på 90 tallet så kan dere jo tenke dere hvajeg ahdde av antrekk.
Jeg husker det ikke for jeg var langt inne i ammetåka endel av 90 tallet føles det som.

Gammel 26-03-11, 21:14   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt store dressjakker over body og miniskjørt, kanskje?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:39   #10
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal på det samme opplegget om 14 dager, men har kommet frem til at jeg nok ikke trenger å gjøre mye for å kle meg ut da den mest komfortable hverdagsstilen min nok gjerne er litt 90-talls grunge-preget. :P Gleder meg vilt til festen da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 10:09   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her brukte vi Levi`s fra topp til tå.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 11:31   #12
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg føler at nittitallet var en salig blanding, så du kan nok komme unna med alt, bare det ikke er gjennomført. Kjole i nervøs fløyel med matchende usa-sokker og buffalosko?!

Gammel 27-03-11, 17:50   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte google Buffalosko, og der ringte ingen bjelle hos meg da jeg så dem. Var jeg ut på 90-tallet?
Vel, jeg hadde i det minste stram body (som i klesplagget ) og blondebluser.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 19:33   #14
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

ooh, penshorts. Det hadde jeg. Med body, og sånn lang kjolegreie med knapper foran, som bare var kneppet til under puppene. Og matchende overkneestrømper.

Gammel 27-03-11, 19:41   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig stor forskjell på begynnelsen og slutten av nittitallet. Og igjen, stor forskjell på stiler. Jeg hadde aldri buffalosko.

Slutten av nittitallet er for meg den stilperioden jeg kanskje trivdes aller best med. Enkle, smale og stilrene klær med få detaljer, mye sort, grått og hvitt. Men selvfølgelig ikke så morsomt å velge den varianten til et sånt party.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 19:47   #16
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Doc Martens, kort blomsterkjole (mange hadde olajakke til, husker jeg) og hatt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 21:44   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg brukte 501-bukser, unogenser og armyboots eller doc Martens til hverdags og fest. Eller batikkerte topper og bestefarskjorter. Helt greie klær, synes jeg fortsatt.
Tidlig på 90-tallet var det mer bluser med rysjer, utstrakt bruk av vester og viiide bukser og gensere i XXL selv om jeg var spinkel som en fyrstikk.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:38   #18
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Doc Martens, kort blomsterkjole (mange hadde olajakke til, husker jeg) og hatt.

Føy på alt for mørke øyenbryn og mørk lipliner med lys leppestift/gloss.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:41   #19
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Føy på alt for mørke øyenbryn og mørk lipliner med lys leppestift/gloss.

Det store stilikonet når det gjaldt hår og make-up var Drew Barrymore i Mad Love:

Djeezes, jeg tror jeg gikk med denne frisyren (minus krøllene) og blomsten i flere år. Det verste er at jeg fortsatt synes det er utrolig søt, og jeg gremmes over at jeg er for gammel til å gå sånn nå.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 19:46   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Blomstrete body, snekkerbukse og converse (kanskje veeeldig tidlig 90-tallet?)

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.