![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: FP-kjolen
Kjolen heter "Blu". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
maler
|
![]() Sv: FP-kjolenDen er jo ikke lang. Men den er ganske romslig i overkroppen. Jeg er 170 lang og har den i str 40, jeg føler jeg må ha noe under den. Men i overkroppen sitter den pent, jeg bruker normalt str 40-42 oppe.
![]() |
#33 |
"De"
|
Takk og søren for der var jeg jo i dag.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP-kjolenNei, de har ikke den kjolen på Aksdalsenteret, men Cha-cha på hjørnet over Sir Toby i Skjoldavegen hadde denne kjolen da jeg var innom der for en stund siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns også den er i korteste laget, og er like høy som deg. (men har den i 42)- hva bruker du under?
![]() |
#38 |
Ute på tur
|
![]() Sv: FP-kjolenJeg bruker underkjole under den, for den blir litt kort når jeg sitter. Når jeg står er den helt ok, og jeg er helt gjennomsnittlig 1,68.
![]() |
#39 |
WF: Sausnebbet
|
Min er anstendig nok, sånn nesten i hvert fall, 165/str 42, så jeg har ikke brukt underkjole under. Jeg synes det er vanskelig å finne underkjoler som ser ok ut når kjolen går opp på sidene. Hva bruker dere? Har prøvd med helt enkel, blondete, tyll og diverse annet, uten at noe er helt bra. Så da har omgivelsene heller fått nyte mye av ikke så veldig lange og smekre strømpebukselår i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Pauset
|
![]() Sv: FP-kjolenJeg har ikke noen underkjole under. Svart strømpebukse er anstendig nok syntes jeg. Er litt forsiktig med å krabbe rundt på gulvet i den da, men bortsett fra da så dekker den rumpa fin. Min rekker meg til litt under midt på låret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|