|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi bruker garasjen til sykler og akebrett og dekk. I uteboden har vi hageutstyr som potter og jord og frø og slikt. I tillegg har vi verktøy, diverse uteleker og en god del kjøkkenutstyr som ikke brukes hver uke. Kakebokser, leirgryte etc. I tillegg har vi en god del tørrvarer der - frokostblanding, mel og slikt vi kjøper inn stort av. Også har mannen hermetikklageret sitt der i tilfelle verdens undergang. Det utvides stadig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?
Er uteboden deres isolert da?
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Ut fra hva google kan fortelle meg så ser det ut som arbeidsbordet blir hjemmesnekret ja. De lages visst ikke så smale som vi vil ha dem. Da kan vi ha resirkuleringsdunkene under bordet også - så slipper vi å bruke hyllene til det. Mhm. Dette kan bli veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Jeg tror jeg skal legge meg. Jeg trodde dette var nok en tråd med bh-anbefalinger. Men Boden har vel ikke undertøy.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi gjorde noe i vår garasje som vi er veldig fornøyde med. Garasjen brukes mye som bod. Vi kjøpte kjøkkenskap på IKEA med de enklest dørene og en billig benkeplate og så lagde vi skap langs to lange vegger. Benk over er toppen. Noen steder har vi også overskap. Vi er ekstremt fornøyde! Vi får fjernet alt inn i skapene så at man ikke ser tingene og i tillegg blir ikke ting støvete og skittent. Med litt pynt og og gardiner foran garasjeportene har vi faktisk også klart å gjøre om garasjen til festlokale (men nå er vi litt heldige for det er vinduer på to vegger ut mot vann) ved noen anledninger (garasjefester er undervurdert |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Jeg vil ikke ha dører på hyllene. Det blir for uoversiktelig, og ingenting kan stikke ut over hyllene for da får man ikke lukket skapene. Dessuten tar skapdører unødvendig mye plass langs veggene der de skal åpnes. Boden skal ikke se bra ut eller brukes som festlokale. Den skal være praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Dere som har Broder - har dere funnet noen lur måte å gjøre det på i eventuelle hjørner? Skal L-føttene monteres fast i veggen også? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|