|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Korleis vurderer du motstanden mot å ha "SV" på bilskilt? | |||
| Dette er heilt klårt ein barnsleg reaksjon. |
|
105 | 76,09% |
| Dette er er på greinsa til å vera ein barnsleg reaksjon. |
|
10 | 7,25% |
| Har litt forståing for reaksjonen, men ville ikkje brydd meg sjølve. |
|
8 | 5,80% |
| Dette er heilt klårt ein rimeleg reaksjon. |
|
8 | 5,80% |
| Samma søren/Uinteressant/Dustepoll |
|
7 | 5,07% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Ja, altså det blir ikke aktuelt at jeg kjøper bil før vi er over på SW i det minste.
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?
Men da kan kanskje ytlendinger tro at du er svensk!?
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sosialistiske bilnummer?Jeg ler ikke så mye, for jeg hadde aldri kjørt rundt med FRP-skilter selv, det er nå helt sikkert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Duster. De som ikke vil ha sv-nummer, altså.
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sosialistiske bilnummer?Om man må være Sv-er for å kjøre med SV-skilter. Hva da med meg som har KT-skilter? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?...og jeg har kjørt rundt i brummende p-piller (PP) i straks 10 år!
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Kunne ikke brydd meg mindre,men kan jo forstå at en høyredame ikke har lyst på SV-skilt.
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Sosialistiske bilnummer?Er det virkelig noen som bryr seg om hva som står på skiltene? Herregud, så teit. Jeg gir fullstendig blaffen i hva som måtte stå på bilskiltet vårt og andres, har aldri lagt merke til det og ville aldri funnet på å bestille skilter fra Bærum, der går grensen for fjollete fjas for meg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
trenger lading
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Sosialistiske bilnummer?Jeg har Bærums-skilter |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Antakelig vil du tjene på å selge skilter og bil hver for seg, ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Seff. Vi kan si dette enkelt med valentinerdronningen - Ingeborg Sørensens ord: De rike har så fin sjel! |
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Valentinerdronninger vet best.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Jeg skulle ha løst veldig, veldig mange problemer før jeg greide å opparbeide noen som helst form for entusiasme for å diskutere dette, mer eller mindre saklig.
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Er det bare meg som fant det morsomt at man/han (H.Friele) politisk sett ikke ville assosieres med SV, men heller BS?
|
![]() |
|
|