|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min var en tre år yngre plage som hang etter meg og venninnene mine. Nå er vi gode venner.
|
|
|
#22 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreTre år mellom meg og eldste. Vi leika fint sammen da vi var jenter, men jeg hadde alltid en følelse av at det var hun som bestemte, og jeg hade veldig respekt for ho. I tenåra skøyv ho meg bort, fordi det ikke var kult med lillesøstre. Nå er vi gode venner, men jeg kjenner fremdeles på respekten for ho.
|
|
|
|
#23 |
|
geskjeftig
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 2,5 år mellom meg og min søster, og vi har aldri kranglet veldig mye. Litt frem til jeg gikk på midten av barneskolen, kanskje, men ikke etter det. Vi var gode venner hele ungdomstiden, og hun er min beste venninne i dag.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre3,5 år mellom meg og mi søster. Sjølvsagt krangla vi innimellom som små, men vi var aller mest gode vener og hadde stor glede av kvarandre, var med på mange av dei same fritidsinteressene (kor, orkester, korps) osv. No som voksne er ho absolutt ei av mine beste veninner.
|
|
|
#25 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg var enebarn til jeg var 5, og så fikk jeg 4 søsken på rappen. Jeg har greie forhold til de fleste nå, men da vi var yngre var de en pest og en plage, mens jeg sikerkt var en bitch av en storesøster. :selvinnsikt:
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 10 år mellom meg og min lillesøster. Men allikevel kranglet vi mye under oppveksten ja. Nå er vi kjempegode venner og er veldig mye sammen. Er vel ingen som kjenner meg så godt som hun gjør. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er fem år mellom min eldste søster og meg, og 22 mnd mellom meg og min yngste søster. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre 9 og 13 år eldre enn meg. Det er først de siste årene det er snakk om "søskenforhold". Det har vært mye uvennskap, men aldri "jevnbyrdig". Jeg går automatisk inn i lillesøsterrollen og spesielt min eldste søster påtar seg morsrollen vel ofte. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin lillesøster er fire år yngre og vi kranglet en del da vi var tenåringer. I følge min mor var vi gode venner da vi var yngre. Den verste perioden var vel da jeg var 17 og hun 13, det gikk mest på lån av klær og tid på badet husker jeg. Vi er veldig gode venner nå.
|
|
|
#30 |
|
Lett rørt
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMeg og mine søster er alle kjempe gode venner nå. Hun yngste har jeg alltid hatt ett godt forhold til, der er det 8 år mellom. Hun nærmest meg i alder, 17 mnd. forskjell, har det vært litt annerledes med. Vi var venner og lekte mye i lag da vi var små, virkelig ikke venner i ungdommen, venner igjen nå.
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 2 år mellom søster'n og meg. Vi kranglet og sloss til vi var midt i tenårene. Ofte håndgemeng og flyvende gjenstander. Søster'n var den verste pms-heksa som trodde hun kunne komandere og sjefe meg rundt fordi hun er eldst. Jeg har arr etter oppveksten ja, for hun var sterk og jeg kunne erte på meg gråstein. Men samtidig, var det noe "krise" så backet vi hverandre opp.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre
|
|
|
|
#33 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre, de er fire og fem år eldre enn meg. Jeg kranglet mye med mellomsøsteren min da jeg var liten, jeg var verdens mest plagsomme kryp i hennes øyne. Hun ville ha minst mulig med meg å gjøre, mens storesøster drasset rundt på meg og tok meg med. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreNå har jeg en bror, men vi også kranglet så busta føyk til vi ble ganske store. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
*_*
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 4 år mellom søsteren min og meg. Vi kranglet ikke vledig mye i oppveksten, men var heller aldri spesielt nære. Nå er vi gode venner, selv om vi stadig er veldig ulike.
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 16 år mellom meg og lillesøster, og det er ganske perfekt. Sist redigert av Joika : 03-04-11 kl 12:53. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hertuginne
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre
Selvsagt.
|
|
|
#38 |
|
både her og der
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min er fire år eldre enn meg, og vi kranglet aldri, men vi var aldri særlig nær, heller.
|
|
|
#39 |
|
wizzzard
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMe er tre søstre, eg er eldst. Nr to er 16mnd yngre og siste 5år yngre. Me eldste hang stort sett i hop heile tida i barndommen, men krangla tidvis så busta føyk. Yngste hadde eg ingen kontakt med i det heile fram til ho var 16-17.
|
|
|
#40 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg var attpåklatt. Mine to søstre var henholdsvis 10 og 12 år eldre enn meg. Eldste var borte med studier av de årene jeg husker mest fra, men hun som var 10 år eldre gikk jeg utrolig godt overens med; jeg var med henne overalt og gikk faktisk like godt nedi senga til henne søndagsmorgen som til foreldrene mine. Dessverre lever hun ikke lengre, men eldste går jeg nå greit overens med, men ikke noe mer enn det.
|
![]() |
|
|