|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Tror ikke det er så ille dyrt nei.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Er nok en normal pris det ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Hvorfor synes dere det er dyrt?
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Nå har jeg vært i Krakow i helgen og betalt mellom 12,- og 16,- pr halvliter, men lønningene ligger der mellom 4-6.000,- utbetalt pr mnd.. Så jeg foretrekker å ha høyere lønn og dyrere øl faktisk
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Det kommer vel litt ann på hvor man kjøper øl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Det er jo en del penger, men ikke spesielt dyrt. Jeg går vel oftest på steder med litt høyere brun pub-faktor og dertil lavere priser, men har vel fort betalt over 70 i Oslo i hvert fall. Men jeg drikker helst vin, da. Nå er jeg billig i drift på Clausthaler og Farris.
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Jeg registrerte i går at en Oslopub som er mer på den brune siden tok kr 54,- for 0,5. Det må da være billig? Hvor er Oslos billigste øl nu til dags egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|