|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Pannekaker
Herrefredogfader, jeg tror nesten ikke det jeg leser. |
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerDa får du heller sørge for skikkelig sunn kost hjemme da! |
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Skal du ta opp på foreldremøtet at de andre foreldrene ikke serverer sønnen din sunn nok mat? |
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er direkte frekt å legge seg opp i hva andre serverer i sine hjem. Er du ikke fornøyd får barnet ditt spise hjemme, og heller dra til kompiser etterpå.
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da blir det helt klart noe annet. |
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: PannekakerDere omgås feil folk.
|
|
|
#8 |
|
Sånn passe sane
|
Fiskeboller hadde vi en annen gang vi hadde barnehagegjester med hjem.
|
|
#9 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: PannekakerVi lager også pannekaker når vi har med barn hjem. Det blir litt fest ut av det og ungene er kjempefornøyde. Jeg lager grove pannekaker med grovmel og havregryn og dropper sukkeret. Jeg serverer stekt bacon og stekt potet ved siden av og kan ikke se at det er så forbannet usunt.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har aldri vært snakk om grove pannekaker uten noe sukker, uten grønnsaker ville jeg vel ikke ansett det som sunt heller og jeg ønsker ikke "fest" i hverdagen ihvertfall ikke i form av usunn mat - selvom det helt klart er endel av de flestes hverdag slik jeg ser det (også vår) |
|
|
|
|
#11 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: PannekakerSå trist det må være å ikke kunne ta seg en "fest" midt i uka
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: PannekakerVi serverer ofte pannekaker til små gjester. Kostholdet og matlagingsferdighetene ellers er helt utmerkede, takk.
|
|
#13 |
|
awesom
|
Jepp!
|
|
#14 |
|
rakkarpus
|
Du får dra og belære de det gjelder da, vet du. De har det sikkert hver dag.
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: PannekakerJeg håper virkelig at dette er et tulleinnlegg. |
|
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: PannekakerHadde noen klaget på hva jeg serverer ungene deres til middag (se bort ifra allergier) når de får servert middag her hos meg, ja da ....
|
|
|
#18 |
|
Helt konge
|
Sv: PannekakerEr folks middagsvaner en sak for skolen? Hm. Som foreldre er mine barn sitt kosthold mitt ansvar. Er jeg ikke fornøyd med den middagen andre har og eventuelt serverer mine barn som er gjester der, ja da bør jeg sørge for at ungene spiser hjemme. Jeg oppdrar mine barn, ikke naboer og foreldrene til klassekameratene til ungene. |
|
|
|
|
#19 |
|
By the Sea
|
Sv: PannekakerPannekaker er ikke middag i mine øyne, men jeg gleder barna med det en sjelden gang i blant.
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: PannekakerJeg hadde som barn dødd av skam om jeg ble sendt med sunn mat hjemmefra, og ikke fikk lov til å spise pannekakene som ble servert. Det syns jeg er en særdeles dårlig løsning, som virkelig gjør at barnet skiller seg negativt ut. Allergier er virkelig noe helt annet.
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|