Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-11, 22:54   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"

Den er ikke der. Det kan den ikke være. Nå har jeg til og med lett inni roteboden.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 22:54   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor var den med sist? Den er kanskje ikke pakket ut fra forrige nedpakking?

Gammel 18-04-11, 22:55   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Den har ligget og slengt der oppe i månedsvis etter siste reise. Når vi finner den skal den få en fast plass.

Gammel 18-04-11, 22:55   #24
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det kan være lurt og sjekke kjøleskapet. Har jeg hørt.

Jepp. Det kan hende at mobilen din ligger der mens du har en salamipakke i veska.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 22:56   #25
Albertine
Passiv

Standard

Etterpå lager du deg en pappeske som du merker "LURT STED" og legger heretter ting der.

Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 23:07   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne ting ligger forresten alltid oppå bøker i bokhylla hos oss. Hvis de ikke har falt bak de nevnte bøkene.

Gammel 18-04-11, 23:07   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner hva du mener. Jeg hadde en gang i tiden et smykke jeg var glad i, og som jeg var redd skulle bli borte for meg under en flytteprosess. Jeg la det derfor "Et Lurt Sted."

Det gikk mange år før jeg så det smykket igjen.

Gammel 18-04-11, 23:16   #28
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant igjen klokken min i døra på fryseskapet. *også veldig hjelpsom*

Let på de stedene du med sikkerhet ikke har lagt den. Ting har en tendens til å bli lagt på ett slikt sted.

Og let på de samme stedene igjen, og igjen, og igjen. Til slutt dukker de opp på stedet du har sett en million ganger før. *erfart*

Gammel 18-04-11, 23:21   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg blir psykotisk om jeg leter mer på samme sted igjen nå. Jeg tror det beste for husstanden og menneskeheten er om jeg gir opp og går og legger meg.

Gammel 18-04-11, 23:23   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp oppgaverhefter på flyplassen. Det kan også underholde unger i noen timer. :erfart:

Gammel 18-04-11, 23:35   #31
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Har du iphone så kan man laste ned noen apps som barna kanskje kan trøye seg litt med?

Gammel 18-04-11, 23:38   #32
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Våre bærbare DVD-spelarar står i veska si på golvet på sofaen. Det verka for å vere ei fornuftig plassering ein eller annan gong, utan at eg heilt kan forklare kvifor akkurat no.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 23:42   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg tipper den ligger i bilen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 23:49   #34
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ting som er borte dukker alltid opp igjen av seg selv.

Ellers kan du prøve å gå tilbake til sist gang du tok i tingen, og se for deg hva du gjorde med den.

Gammel 19-04-11, 00:11   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Skjønner hva du mener. Jeg hadde en gang i tiden et smykke jeg var glad i, og som jeg var redd skulle bli borte for meg under en flytteprosess. Jeg la det derfor "Et Lurt Sted."

Det gikk mange år før jeg så det smykket igjen.

Jeg fant aldri igjen mitt!

Den dukker nok opp når du kommer hjem.
Kanskje sammen med toalettmappene?

Gammel 19-04-11, 00:21   #36
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sist jeg lette etter dvd-spilleren lå den i aviskurven.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 00:36   #37
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Til slutt dukker de opp på stedet du har sett en million ganger før. *erfart*

Jeg kjenner jeg blir frustrert bare med tanken! *har også erfart*

Gammel 19-04-11, 01:25   #38
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Etterpå lager du deg en pappeske som du merker "LURT STED" og legger heretter ting der.

DEN adopterer jeg!! Er ekspert på å legge ting på lurt sted, for så å aldri finne det igjen.

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg kjenner jeg blir frustrert bare med tanken! *har også erfart*

Den er til å bli gal av. Man leter vettet av seg, og så ligger det der man har lett mest, og rett foran nesa på en.

Jeg er veldig flink når barna har rotet vekk noe. Prøver å få dem til å skjønne at når noe er vekk, så kan de ikke bare lete på de mest logiske plassene, og heller ikke si at der og der er det ikke, uten å ha sett etter. Er en ting borte, så ligger det på et ulogisk sted liksom. Og jeg terper veldig på å få dem til å spole tilbake for å se hvor de så tingen sist. Dette funker veldig bra på barna, men husker jeg på dette selv, når jeg har rotet vekk noe? Nope...

Jeg har forresten funnet igjen endel ting i drømmer. Underbevisstheten som slår inn sikkert.
Husker veldig godt i tenårene en gang. Jeg hadde mistet et gullsmykke jeg fikk i dåpsgave. Det hadde vært bort i lange tider da mamma plutselig fortalte meg at hun hadde funnet smykket mitt på gulvet i kjellerstua, og hun hadde lagt det i den midterste av tre pokaler jeg hadde på rommet mitt.

Jeg kom på dette en formiddag, og kikka da i den midterste pokalen, og der lå smykket. Gikk da ned til mamma og takket henne for at hun hadde lagt smykket der, hvorpå hun ser ut som et spørsmålstegn...hun hadde da ikke funnet det smykket...

Jeg måtte da spole tilbake litt, og fant ut at jeg kom på dette på formiddagen, uten å ha snakket med mamma da. Hvorfor hadde jeg ikke sett der med det samme hun sa det liksom? Jeg konkluderte med at hun overhodet ikke hadde sagt dette til meg, for det hadde jeg drømt. Var nok min underbevissthet som sa meg at jeg hadde lagt smykket der, og i drømmene så hadde jeg blandet mamma inn i dette.

Har opplevd mange lignende tilfeller opp gjennom årene.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 04:11   #39
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja, en dvdspiller fra eller til. Så lenge du ikke har rota bort Reeses peanut butter cups så klarer du deg vel?

Gammel 19-04-11, 09:09   #40
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vet dere hvor den var? Innerst i mannens genserhylle i klesskapet på vårt soverom. Han har tydeligvis også irritert seg over at den alltid lå og slang, og tok affære. Han fant den i morges da han skulle kle på seg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.