Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Chiffon-stoff og reklamasjon på Vero Moda

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-11, 00:16   #1
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chiffon-stoff og reklamasjon på Vero Moda

...! Teiteste kundebehandlingen jeg har hørt om på lenge.

Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 12:36   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Luvi, hvis selger sier at disse klærene tåler ingenting så kan ikke det overprøve en merking i plagget som tilsier at plagget kan håndvaskes.

Det er like teit som da min lokale skobutikk sa til meg at skorne jeg kjøpte til barna mine ikke var vanntette (Ecco goretex i tillegg merket waterproof). Merking på tingen overstyrer.

Gammel 21-04-11, 12:51   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Men Luvi, hvis selger sier at disse klærene tåler ingenting så kan ikke det overprøve en merking i plagget som tilsier at plagget kan håndvaskes.

Det er like teit som da min lokale skobutikk sa til meg at skorne jeg kjøpte til barna mine ikke var vanntette (Ecco goretex i tillegg merket waterproof). Merking på tingen overstyrer.

Nei, nei. Selvfølgelig ikke. Var ikke det jeg mente. Jeg mente ikke å overprøve merking, jeg ville vel mer frem til at det er selgers plikt å informere kunden om egenskaper ved produkter kunden bør vite om, noe som ikke skjedde her. Skjer ikke dette har kunden full rett til å reklamere. De mente tydeligvis at dette ble avglemt her, men at det uansett var kundens problem siden dette er "noe alle vet". Poenget mitt var at en selger kan ikke bruke dette som et argument for å ikke akseptere reklamasjonen. Det er selvsagt en selvfølge at et plagg skal tåle anvist merking og at selger ikke kan overprøve dette. jeg tror egentlig vi er enige, jeg kanskje bare roter litt med å uttrykke meg riktig.

Jeg har nok hengt meg litt mer opp i hva daglig leder har sagt, enn merket vaskeanvisning i dette tilfellet.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 15:44   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg klaget pr mail og fikk dette svaret:

Tak for din mail.

Jeg må beklage på det dybeste, at du har haft denne uheldige episode med dit køb på Vero Moda Tønsberg.

Du skal vide, at vi i udgangspunktet har en meget flink og dygtig butikschef stående på vores butikk, og det er meget beklageligt, at du har fået en dårlig oplevelse med din reklamation.

Vores butikschef har imidlertid forholdt sig til vores retningslinjer om at kunden skal fremvise kvittering, såfremt der er tale om bytning og reklamation på en vare, men vi vil naturligvis gerne stræbe efter at gøre vores kunder tilfredse.

Derfor vil jeg give dig muligheden for at komme forbi butikken igen og finde en fin løsning med denne reklamation eller kontakte min distriktschef, som helt sikkert kan hjælpe dig hvis du har spørgsmål eller uddybende kommentarer.

Det er godt at butikksjefen til vanlig er dyktig, da. Nå var ikke problemet at jeg ikke hadde kvittering, det var jo ikke derfor hun ikke ville ta i mot blusen, det var jo fordi den var av chiffon, noe jeg understreket i mailen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 17:31   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Helt tullete, men ganske typisk vero moda etter mitt inntryk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:08   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også dårlig erfaring med vero moda og reklamasjoner. Jeg liker egentlig ikke å handle der, så jeg gjøre det svært sjelden, for jeg gidder ikke slik dårlig kundebehandling.

Gammel 07-05-11, 17:17   #7
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. De svarte jo egentlig på noe helt annet. Standardmail?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 17:41   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hm. De svarte jo egentlig på noe helt annet. Standardmail?

Ja, jeg tror det, egentlig. Jeg har ikke tenkt å oppsøke den butikken igjen, men jeg sender en ny mail og spør igjen om chiffonklær er engangsklær hos dem.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 18:09   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du får skrive med store bokstaver at du hadde med kvittering og at det ikke var poenget i det hele tatt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 18:22   #10
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Det hele blir jo vanvittig latterlig. Jaja, bra sjefen der er dyktig da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:43   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Godt å vite at butikksjefen på Vero Moda i Tønsberg er dyktig i jobben sin da.

Jeg hadde ikke gitt meg på den der i hvertfall.

Gammel 08-05-11, 21:47   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teit svar. Sjefen er jo ikke dyktig når hun oppfører seg som hun gjør. De er ikke så veldig profesjonelle i Veromoda heller, når de sender et stadardsvar. Tilsynelatende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.