|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Vår henger litt for lavt. Men det ser ikkje ut til at den blir flytta høgare opp med det første. Men alt av ledninger er bak veggen som tven henger på. Ganske praktisk.
![]() |
#22 |
er her
|
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Vår henger passe høyt på veggen, tror det er ca 1,2 m opp til bunn av tv bildet. Har ikke fått ordnet ledningene ennå, men det er bare pga latskap, tenker det blir ordnet når vi får ny tv-boks til høsten. Og jeg sitter sjelden å ser på tv, ligge rmer henslengt bakover å da er det deilig at tven er litt høyt på veggen.
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Det er 80cm fra gulvet til underste del av TV.
![]() |
#25 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Har 85 cm fra gulv til nedre bildekant, og synes det er for mye. Kunne vært 10-15 cm lavere synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Jeg får ikke målt, for vi er ikke hjemme, men den henger passelig høyt til at barnehender ikke når opp - i hvert fall ikke treåringer som er det vi har hatt mest av i hus siden den TVen og han som eier den flyttet inn.
![]() |
#27 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høyt oppe på veggen har dere TV-en?Hei |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|