Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ismaskin med bolle som går inn i lite fryseskap?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 20:37   #21
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ismaskin med bolle som går inn i lite fryseskap?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Oh, kunne du ikke forsøkt vispen som ikke er en visp også? I såfall er det jo en sånn jeg skal ha.

Jo, jeg kan jo igrunn det. Ikke sånn umiddelbart, men kanskje når vaskemaskina er ferdig og jeg likevel må ned i kjelleren. L-A-T

Gammel 01-05-11, 20:38   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Lat er et ord jeg skjønner. Gjør det når du likevel skal ned dit. Og tenk på at det er dagens gode gjerning!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:51   #23
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg sjekka. Vispen som ikke er visp passet ikke. Der hvor man putter oppi visper som er visper, eltekroker osv er, såvidt jeg kunne se, endret fra det oransje 70-tall til dagens ♥major♥.

Gammel 01-05-11, 21:52   #24
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Så teite de er. Takk for at du sjekket uansett. Da blir det en Philips på oss tror jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:56   #25
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Oh, kunne du ikke forsøkt vispen som ikke er en visp også? I såfall er det jo en sånn jeg skal ha.

Jeg har en liten av " kjipemerke" som jeg har brukt i årevis. Går fint i en av skuffene i frysedelen på kombiskapet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.