Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt bad :hyper: - hjelp!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 23:32   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Drømmebadet mitt har ikke fliser på gulvet. Dvs, jeg vil ikke vaske fuger. Egentlig ikke på veggen heller. :sjuske: Og delig badekar og dusj. :drømmer:

Denne er jeg helt med på.

Jeg ville hatt badekar, men også dusj. Evt. med vegger som kan slåes inn, slik at man utnytter plassen litt bedre. Hvis man ikke absolutt må ha hjørnekar, går det jo an å ha badekar med dusjvegger, og få i både pose og sekk. Jeg liker veldig godt å få i både pose og sekk.
Og minst mulig dill ellers. Glatt, hvit innredning, med store skuffer, og flere høyskap med plass til alskens greier.
Fliser på vegger er greit, store sådan, men på gulvet? Aldri.

Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:09   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dusjvegger i vårt hjørnekar. Funker fint som snus.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:49   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi har dusjvegger i vårt hjørnekar. Funker fint som snus.

Hm, det hjørnekaret høres mer og mer interessant ut. Hvilket merke er det? (eller skal jeg gå ned og kikke på kilden til bildet du har lagt ut kanskje)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 13:08   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Duravit, og det er Phillip Starck som er designer.

Vi har vask og toalett fra samme serie.

(vi har bredere enn bildet, tror jeg)

(ikke bidétet, da, men det skulle jeg gjerne hatt)

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 29-04-11 kl 13:13.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.