|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvilken måned er best å gifte seg? | |||
Januar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,85% |
Februar |
5 | 4,63% |
Mars |
1 | 0,93% |
April |
3 | 2,78% |
Mai |
14 | 12,96% |
Juni |
24 | 22,22% |
Juli |
7 | 6,48% |
August |
30 | 27,78% |
September |
11 | 10,19% |
Oktober |
3 | 2,78% |
November |
1 | 0,93% |
Desember |
5 | 4,63% |
Niende måned |
1 | 0,93% |
Ingen/agurk/peanøtt eller brokkoli, evt dustepoll, eller noe |
14 | 12,96% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?August. Mildt, fint, ikke i fellesferien og stemningsfullt mørkt om kvelden.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Finnes det en mnd som er best å gifte seg i da...?
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?
Det siste der er vel samme grunn som vi hadde til å velge 02. mai. Hadde en del gjester som skulle reise fra Stavanger til østlandet og tenkte rett og slett at de ville sette pris på å kunne bruke 01. mai til å reise på, og det gjorde de. Jeg hadde vel uansett lyst på et vårbryllup, for jeg synes våren er den aller beste årstiden. Og vi fikk en nydelig dag!
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Jeg skal nok aldri gifte meg på tradisjonelt vis med kjole og kirke og selskap, men OM jeg skulle gjort det ville jeg valgt en vintermåned. Gjerne sent i januar. Mørkt, forhåpentligvis stjerneklart og kaldt. Jeg blir stressa og varm av pynte-seg-svelger.
![]() |
#6 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss 31.12.04 og jeg syns vinterbryllup er helt knall. Hadde pelskantet cape over kjolen, og pyntet alt med snøkrystaller og isblå farger
![]() |
#8 |
Originala
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Spiller vel ikke så stor rolle, tror jeg. Vi giftet oss i juni, men jeg husker ikke hvorfor det ble den måneden. Mannen var student da, så vi prøvde sikkert å legge bryllupet utenfor studieåret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?September er en flott måned å gifte seg, når høsten er på sitt vakreste, og dagene fortsatt kan være gode og varme, men ikke så hete at det blir ubehagelig å ha på bunad eller dress.
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Hos oss ble det september, rett og slett for da var det eneste ledige helgen til begge på månedsvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss i oktober. Grunnen var at vi ville gifte oss i utlandet og trengte å gjøre det i en ferie slik at min far, som er lærer, kunne passe snuppa. Så vi giftet oss i høstferien 2006. New York var helt fantastisk i månedsskiftet september/oktober.
![]() |
![]() |
#13 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Oktober.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss 23. september, og det var vel mest fordi høstferien hadde startet da. Vi dro på bryllupsreise dagen etter. Det ble et veldig flott høstbryllup. Det hadde også noe med at jeg var så sær at jeg ville gifte meg innen et år etter forlovelsen, og vi forlovet oss 23. Oktober (som igjen var på 10 års dagen vår). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Mai er en nydelig mnd å gifte seg i syns jeg. Det er noe med våren som gir så mye livsglede og inspirasjon for meg. Men, mai var fullt i alle kirker og selskapslokaler, selv om vi forsøkte få det til allerede ett år i forveien. Det ble altså august for oss. Fin mnd det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss i juli. Vi hadde utebryllup og kjempefint vær, så sånn sett var det praktisk. Men, det var ett stort men, jeg holdt virkelig på å renne bort hele dagen, brudekjole i strålende sol var ikke helt tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Hva som er best, vet jeg ikke, men vi giftet oss i august i fjor, og det var en av de aller fineste dagen den sommeren. Nesten for varmt!
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss St.Ha saften, hvorfor...tja, det var et år og to dager etter han fridde, og en lørdag.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Vi giftet oss 26 juni, jeg er veldig fornøyd med valget av dato
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mnd er den beste mnd å bli gift i?Jeg foretrekker august, det har alltid vært min favorittmåned og jeg liker best å ha ferie i august også.
![]() |
|
|