|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Måltider på verandaen | |||
| Mannen i huset liker å spise utendørs |
|
135 | 77,59% |
| Mannen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
30 | 17,24% |
| Fruen i huset liker å spise utendørs |
|
142 | 81,61% |
| Fruen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
31 | 17,82% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
wizzzard
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Eg kan ikkje fordra å sitte ute og ete, vil helst vere inne, uansett vær. Er ikkje spesielt glad i sol og varme. Gubbis bryr seg egentlig ikkje, men heller inne enn ute.
|
|
|
#23 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg og ungene vil spise ute, mannen foretrekker å sitte inne.
|
|
|
#24 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Liker folk å spise ute?Vi liker godt å spise ute begge to - ja, ungene liker det også - og vi gjør det så ofte været tillater det. Som i dag!
|
|
|
#25 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Liker folk å spise ute?
Samme her. Derfor liker jeg til en viss grad å spise ute første halvdel av sommeren. I slutten av august er det nokså uutholdelig.
|
|
|
#26 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg sitter gjerne ute og spiser, det samme med mannen. Men, det må være i skyggen om det er veldig varmt ute og jeg vil ikke ha sola rett i øynene. Uteplassen vår er derfor under en markise, også har vi en parasoll vi kan flytte på om sola stikker seg under markisa.
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Liker folk å spise utendørs?Begge liker å spise ute, men mannen min er ikke så glad i å være FOR mye ute generelt når det er sol. Det irriterer jeg meg over, men han er en stuegris. Ikke at han ikke går ut overhodet, langt ifra, men han er stadig å finne foran pc-en selv på en finværsdag. Det er sjelden jeg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg liker å spise ute når det er over 25 grader, dvs på stranda og i skogen er det ikke så nøye, men her hjemme synes jeg ikke noe om å sitte å fryse ute eller måtte ta på seg ytterklær når man kan gå inn. Mannen synes jeg er rar, han vil helst spise ute så lenge det er over 15 grader, tror jeg.
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi spiser gjerne ute begge to. På hytta spiser vi ute så snart snøen forsvinner. Der pleier vi svært ofte å grille også.
|
|
|
|
#31 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg greier ikke å være avslappet når vi spiser ute. Venter hele tiden på at det skal komme et vemmelig insekt og angripe meg.
|
|
|
#32 |
|
Har fått viljen sin
|
Vi lager som regel også maten inne, selv om vi spiser ute. Jeg blir fort lei av grillmat. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi spiser ute under parasoll når det er varmt nok, men mannen er ingen fan, han gjør det for min del. Vi griller så snart det er vær til det, men spiser inne om det er kjølig. Blir ikke lei grillmat, vi varierer mye da.
|
|
|
#34 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Her elsker vi å spise ute! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi liker å spise ute begge to, så lenge det ikke er alt for steikende sol rett på. Minner meg på at vi må ha en parasoll.
|
|
|
|
#36 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg spiser gjerne utendørs, men ikke midt i solsteika.
|
|
|
#37 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Liker folk å spise utendørs?Her liker vi godt å spise ute begge to.
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi liker godt å spise ute begge to, men under ganske like forutsetninger tror jeg. Det vil si ikke midt i stekende sol, og ikke når det er så kaldt at en må ha tepper og tykke jakker. Jeg drasser heller ikke med masse pålegg og meieriprodukter ut i varmen; det er mest snakk om middag. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tidsklemma
|
|
|