|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det urimelig å kreve rentene?Er det 30 kr eller 3818 kr? For det er stor forskjell på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det urimelig å kreve rentene?Det er helt og fullstendig urimelig, ja. Og jeg er helt sikker på at det står i de vilkårene du har akseptert at dette er måten denne problemstillingen vil bli løst på. |
![]() |
![]() |
#26 |
can-jur
|
![]() Sv: Er det urimelig å kreve rentene?Jeg gadd ikke krangle. Makan til dårlig service skal man lete lenge etter.
![]() |
![]() |
#27 |
can-jur
|
![]() Sv: Er det urimelig å kreve rentene?
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
Ærlig talt, Floksa. Du kan ikke si at de ikke har et system som ikke ivaretar kunden når problemet er at du ikke betaler når du skal altså. |
![]() |
![]() |
#30 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da kan jeg svare og jeg syns det er urimelig å krangle om 30 kr. Og jeg selv hadde som sagt aldri brukt tid og energi på de pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
Så rentene var på 30 kroner? Og du ville krangle om det etter å ikke ha betalt regningen din? I så fall er du urimelig langt over grensen til det latterlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#39 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skjønner jeg. Men jeg oppfattet Floksa som at det var 3818 kr hun kranglet om, ettersom det var det hun svarte da flere spurte hvor mye penger det var snakk om. I hovedinnlegget sier hun derimot at det var snakk om småpenger, derfor spurte jeg slik for å oppklare hva hun egentlig mente.
![]() |
|
|