|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Guttungen min på 8 hadde ikke gått inn i rommet en gang, kjenner jeg ham rett.
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?
Jeg snerper i lag med Tallulah og Inagh |
|
|
|
|
|
#3 |
|
tradisjonell figur
|
Burde man heller holde barna hjemme fra bursdager der programmet ikke er 100% pedagogisk korrekt? Jeg har full respekt for de som gjør det altså, men jeg tror ikke det er helt greia for alle. Barna mine gjør mange ting jeg ikke syns er "stor underholdning". Til sammenlikning: det hender oftere at det er stygge taklinger på fotballbanen enn at de får feire bursdag med laserskyting - uten at jeg en eneste gang har knepet noen av dem i å verken sklitakle eller skyte på folk i utide
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Det skal i sanneht sies at jeg er ikke veldig fan av fotball heller |
|
|
|
|
|
#5 |
|
tradisjonell figur
|
Laserskyting er mer som en elektronisk "tikken" i mørket enn egentlig skyting syns jeg. De kan ikke "skyte" flere ganger rett etter hverandre f.eks., og det går heller ikke an å skyte ubegrenset på en og samme motstander. Jeg hadde akkurat samme syn på det som deg, for jeg så for meg noen paintballaktige krigsspillgreier :fordomsfull: helst i noen omgivelser som er tatt ut av Beck; mørkt og med tvilsomme ungdommer og voksne i uskjønn forening som drev foretaket :kjempefordomsfull: men kanskje forventningene mine var så lave at hva som helst hadde blitt bra
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg snerper sammen med dere og lurer på det samme.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Jeg er egentlig snerpe og generelt engstelig på mine barns vegne, men megazone var bare morsomt. Både 6- og 10-åringen likte det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?(Jeg skal innrømme at jeg som pasifist, kvinne, mamma og alt det der holdt på å dø da eldste var liten og jeg ønsket å fravende ham kampleking altså.) |
|
|
|
#10 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Min 8-åring syns bare det er dødskult, og jeg vet barn helt nede i 5-6 år har vært med uten at de har syntes det var skummelt.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Jeg som pasifist, kvinne og mamma og alt det der har derimot ingenting i mot en god del kamplek, men jeg syns fremdeles ikke megazone er noe for barneskolebarn.
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Min 8-åring hadde sikkert elsket det, men hun har aldri prøvd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Åhh |
|
|
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Samme her.
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?MegaZone passer ikke for barneskolebarn og jeg tror også at mange åtteåringer vil bli skremt der. Min åtteåring hadde blitt rimelig livredd - det er jeg sikker på.
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Jeg er så snerpete at jeg misliker at både min egen sønn, og barn jeg har i barnehagen, med vitende vilje stirrer meg, eller andre personer, inn i øynene, lage skytefinger, eller bruke andre former for lekevåpen og si "pang."
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Jeg heller vel mot at vi ikke skal dit, mange sterke inntrykk og jeg er også oppvokst som "hun med kethcupflaska" og en pappa som gikk og plukket spretterter og pil-og-buer fra gutta i gata når de sveivet med våpnene sine, med beskjed om at foreldrene kunne hente dem hjemme hos oss. |
|
|
|
![]() |
|
|