|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?
For min del også, og det er dette:
:hjerterå:
![]() |
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Jeg er veldig veldig svak for kombinasjonen barnenakker, lubne barnehender og søskenkjærlighet.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 09-05-11 kl 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Ikke jeg heller, Strutsen.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Uff, alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?I dag overrasket jeg meg selv med å bli rørt over å kjøre forbi en trafikkulykke der det så ut som at det IKKE var noen som hadde skadet seg særlig alvorlig.
![]() |
#27 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Noen ganger kan det være en plage å være lettrørt - det har hendt at jeg har måttet kjempe mot klump i halsen når vi har jobbet med enkelte litterære tekster eller sangtekster i norsk- og engelskundervisningen på skolen. Men stort sett setter jeg pris på lettrørtheten min. Det er en sånn god-vond følelse og det gir en følelse av litt høytid.
![]() |
#28 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Fødsler på tv. Hver gang.
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 06-05-11 kl 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#30 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Jeg er generelt ikke særlig lettrørt :kald fisk sammen med Strutsen:, men jeg blir veldig rørt når jeg er på stadion og vi synger nystemten. Og når jeg ser bilder fra minnesmarkeingene etter Hillsborough. Og når jeg hører Ja vi elsker og når barna mine synger eller opptrer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Må bare fortelle om snart-4-åringen min som da vi snakket om Gullhår og de 3 bjørnene, fortalte at hun kunne se på bildet at den lille bjørnen ble lei seg da Gullhår hadde spist opp grøten hans. Han hadde en tåre i ene øyet. Og så fortsetter hun: Det hender at jeg får tårer i øynene, mamma, når jeg ser noe vakkert.
![]() |
#35 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Jeg blir rørt av alt fra Ekstrem oppussing til 17.maitog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jepp, her er jeg også. Uhelbredelig sippeguri. Jeg kan ikke stå å høre på at barnehagen til Sønnemannen har korøvelse eller opptrer, da renner det i strie strømmer for meg og det orker jeg ikke sånn til hverdags
![]() |
#37 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Jeg var mye mer sippete av alle mulige ting før, men etter at jeg fikk minsta for snart 4 år siden, er jeg ikke fullt så emosjonell på ting som ikke berører meg direkte. Det jeg blir rørt av, er hånden hennes i min når vi er ute og går. Etter å ha vært steril i 15 år (det var visst ikke 100 % riktig) og gravid som 40-åring, blir jeg ofte rørt av å kjenne den lille hånden hennes som så gjerne vil holde min.
![]() |
#38 |
Sperret
|
![]() Sv: Hva blir du rørt av?Jeg kan begynne å sippe til slike tv-greier om en familie som har mistet faren i en ulykke, huset i brann og alle slektninger i en tsunami - også får de hjelp til å pusse opp eller noe annet fint, og de blir så glade og det er så rørende, og ÅH! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|