|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Den gang jeg brukte denslags hadde jeg en lei tendens til å putte dem i skuffer. Ingen kjøkkenskuffer, kommodeskuffer, lekekasser et cetera du kan ha oversett? Eventuelt jakkelommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Sminkeposen, sminkepungen og sminkekurven er sjekket. (Nei, jeg har ikke så mye altså, det er en liten pose og en liten pung og en liten kurv.) Jeg skal ta meg et skufferaid, men om jeg finner de i skuffen under stekeovnen, da tror jeg at jeg skal levere fra meg førerkort og bankbrikke for evig og alltid. Det samme gjelder for lekekassene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg tror kjæresten har tatt det med vilje eller så er det ei som har lyst på flere barnebarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Bilen har jeg ikke vært i på et halvt år, så det håper jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?
![]() |
#9 |
sukk
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?I søpla? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Medisinskapet?
![]() |
#12 |
sukk
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?(oppmunstrende innlegg: Spiral er ikke så skummelt, vel og merke etter min erfaring altså, jeg skal ikke generalisere for mye såklart. Schmækk inn og fem år uten bekymringer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Den ligger på en hylle, eller et lite skap på veggen ala medisinskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg har ikke medisinskap, og kjøkkenet (bortsett fra det store skapet) er gjennomsøkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Oppe på kjøleskapet da?
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg har igjen to brett, ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?På gulvet, under skuffer og skap på badet finner man det utroligste har jeg erfart.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg har det tilfeldigvis akkurat nå type "takstmann/fotografklart før visning"-ryddig. Det ligger ikke så mye rart rundt om kring på gulvet lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Imponerende mange gode og kreative forslag til hvor man kan ha lagt p-pillene her, men denne tok kaka, og får meg til å undres på hvordan folk tar vare på medisiner
Det spør jeg alltid barna om når de leter etter noe og ikke finner det.
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Selger de ikke sånne blondine-p-piller lenger, med sukkerpiller de dagene man har pillefri?
![]() |
|
|