![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenHakke peiling på noe fancy metode, men å kle av sneipen og gi h*n en plasttalerken med div matgreier ved bordet sammen med oss så snart h*n kan sitte har vært standard her med hele flokken.( Har en matte under tripptrappen) Kanskje det er derfor de er så usedvanlig vakre og inteligente?
![]() |
#22 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenDette minner meg om mammas metode.
![]() |
#23 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenJeg leste også en del om dette da dukka var liten og fulgte ingenting slavisk, men mer instinktivt som andre her nevner. For oss har det fungert veldig bra og vi har ei matglad jente på drøyt 2 år som spiser det meste. Mulig dette er tilfeldig, men jeg har nå "trua". Når det gjelder dette med å sette i halsen var det aldri noe problem. Hun hostet rett og slett ting opp igjen. Jeg lot henne ikke spise alene før hun var ganske stor da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenMen bare så det er sagt. Resulatet trenger slett ikke blir unger som spiser alt. Knerten min er ekstremt kresen, men han spiser i hvert fall helt selv. :fokuserer på det positive:
![]() |
![]() |
#25 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Baby Led Weaning-metoden
Jepp denne gangen kan jeg si meg ganske enig med Tjorven og hennes formaning om at det ikke gjelder alle.
![]() |
#26 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby Led Weaning-metoden
Nå er ikke dukka mer enn drøyt 2, så mulig jeg må bite det i meg om ett år eller to jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenHehe ja, jeg laget en tråd om BLW her inne for ca 2,5 år siden og gikk i frisk start med nr 2 etter en veldig suksessfull mattilvenning med nr 1. Det gikk dessverre ikke like bra da, hun spiste lite og enda mindre grøt. Ble vel fullammet til over 9 mnd før hun endelig begynte å spise.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenJeg bruker aldri salt i maten, så det er jo greit. Men om jeg bruker litt krydder, kan han spise det "sånn som oss" da?
Tok hun bilder av gulvet etterpå og eller? Vi har nemlig hatt pannekaker med blåbær til middag i dag. Mannen hadde visst vasket blåbær av veggen til og med.
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenKrydder går vel bra for det meste. Rene krydder, ikke krydderblandinger som inneholder salt og annen styggedom.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Baby Led Weaning-metodenLurt å skjære skallet av den grillede squashen før 10 måneder gamle babyer får det :Opplyser: Det har gått bra før, men i dag harket han en del av det (bruker ikke å gi med skall på, men her var man litt trøtt etter nattevakt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|