|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Hun mener vel Rockheim, tror du ikke? |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Kristiansund med Kystekspressen. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Og underveis har du jo uendelige muligheter til å hoppe av! Agdenes, Ørlandet, Hitra osv. En oase av perler! |
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Tusenfryd er jo aller best på regn-i-lufta dager! Da slipper man å stå i kø i steikende sol. Ingen kø - og det spiller ingen rolle hvor våt man blir i tømmerrenna. Kjør Tusenfryd! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Så utrolig kul idé! Jeg klarer ikke å komme på noe morsommere enn Tusenfryd. Dra dit!
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg hadde ikke giddet å kjøre Trondheim-Tusenfryd for en helg. :gledesdreper: Men jeg har planer om å dra dit i sommer med barna!
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Galdhøpiggen klatrepark i Lom? Må ringe på forhånd. Sove hos han sjalottlauk-kisen og spise god mat, eller noe bondegårdsaktig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Charlie: Du bommer.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Det er et splitter nytt badeland i Kristiansund. De har også de søteste båtene der som går mellom øyene/landene i byen. Luksustur med hurtigbåten, jeg kan vinke til deg fra hytta jeg er på som er ikke så langt fra Kristiansund. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Da har et øyeblikk av fornuft slått meg, og jeg vurderer om kanskje ungene blir like glad for dag i Pirbadet og kino.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Rockheim og Pirbadet og så øl med meg etterpå. |
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Bading og kino i hjembyen er verken kult eller crazy altså!
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?
Jeg vet. Det er ukult og ucrazy. Men gøy, kan det være da.
|
|
|
#18 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Gøy er fint men ikke kult. Hm. Hva med å ta inn på byens fineste/kuleste hotel m/bademuligheter, la barna bestemme meny, gå på kino eller hva som helst som de har lyst til? Våre barn er vant til telting og hyttetur og husker fortsatt frokosten på Grand Hotel i Oslo i fjor sommer. Én natt der var utrolig kult for alle fire.
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Går det fly til Göteborg fra Trondheim? Liseberg er ENDA kulere!
|
![]() |
|
|