|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeGår det ikke an å bare kappe av føttene på barbien så den ikke blir så høy? Kanskje det blir litt lettere å lage den? Uansett, lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeMin 4-åring veksler mellom 2 favoritter på Youtube: Klipp fra gamle Bollywood-filmer eller cake-tutorials med Liv Hænsen. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeJeg er lamslått av sjokk over hva dere kaller "enkelt"!
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeHvorfor vil noen seg selv så vondt at de viser datteren sin kakevideoer for så å spørre hvilken kake hun ønsker seg?
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikke
Jeg har aldri skrytt på meg at mine kaker er enkle. Men de blir kule, da.
![]() |
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
"Veldig enkelt!!"
![]() |
#32 |
Personlig pessimist
|
Tro meg; marsipankake er mye mer styr å lage enn denne. Og jeg lager en del marsipankaker i løpet av året. Sjokolademørkrem er sammenpisket smør, melis, vaniljesukker og kakao, rett og slett.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeJeg lagde denne til en liten venninnes bursdag. Og det VAR enkelt, faktisk. Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeDu grovskjærer til fasongen på forhånd, bare legg skolebrødene oppå hverandre og skjær ivei. Hvis du skjærer rundt hele kanten behøver den jo ikke å bli så vid |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Min datter forstår meg ikkeDu får kjøpt sånn på cacas.no, de har også butikk i Oslo. Her er direkte link til formen.. Det følger med en "dukke" til kakeformen også, men den har ikke ben, men en pinne å stikke ned i kaka, så det kan fort bli litt skuff hvis bursdagsbarnet tror det står en dokke oppi der. Men veldig lettvint hvis bursdagsbarnet er ninforstått med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Prettiest mess ever seen
|
Slike ord de gjør meg rørt.
![]() |
|
|