Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 19:21   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvis jeg holder øynene i ro står bildet stille. Flytter jeg blikket, rører det på seg før det faller til ro igjen når øynene er i ro igjen.

Nå ser jeg bildet i HI og erfarer det samme.

Gammel 20-05-11, 10:08   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvis jeg holder øynene i ro står bildet stille. Flytter jeg blikket, rører det på seg før det faller til ro igjen når øynene er i ro igjen.

Her også

Gammel 18-05-11, 22:13   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det beveger seg, litt sånn maurete liksom.

Gammel 18-05-11, 22:13   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det beveger seg, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:14   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det beveger seg. Blir reint sjøsyk.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:14   #6
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De beveger seg ja.

Gammel 18-05-11, 22:15   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa

sånn er det for meg og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:16   #8
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det som er i fokus står stille, det som er utenfor fokus beveger seg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:20   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det som er i fokus står stille, det som er utenfor fokus beveger seg.

sånn er det for meg og

Gammel 18-05-11, 22:18   #10
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk det til å bevege seg et lite halvsekund, men det står stort sett stille

Gammel 18-05-11, 22:23   #11
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg fikk det til å bevege seg et lite halvsekund, men det står stort sett stille

Samme her

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 23:35   #12
Snurr
Sjenert

Snurr sin avatar

Medlem siden: May 2008
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Samme her.

Gammel 18-05-11, 23:43   #13
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Kjære vene, jeg må jo se helt sprø ut når jeg sitter her helt alene og nidstirrer på skjermen Får fint til sirklene og det andre som beveger seg, men får ikke sett hverken jesus eller noen prikker i den teksten!

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 23:58   #14
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Bildene beveger seg og jeg klarer se jesus, klarte ikke det siste bildet

Gammel 18-05-11, 22:25   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant flere slike, superfascinerende altså!

Denne er den mest fascinerende av alle, synes jeg. Min datter liker denne godt og fikk den fint til første gangen:

Gammel 18-05-11, 22:28   #16
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte en hel bok med sånne på Vitenfabrikken i Sandnes. Fascinerende greier. I boken står de forklart hvorfor vi blir lurt av disse optiske illusjonene.

Gammel 18-05-11, 22:28   #17
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beveger seg mye om jeg sitter rett forann det, men står stille om jeg ser det fra siden.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:29   #18
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dixie, hva er det jeg ser etter på det siste bilde?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:33   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Dixie, hva er det jeg ser etter på det siste bilde?

Åja jeg glemte jo å få med forklaringen for de som ikke har prøvd det før. Her er den:

http://www.hansmagnus.com/hms/frame.asp?page=illusjon

Man ser plutselig Jesus/Che Guevara/en lignende type på veggen, det er nesten skummelt. Og veldig kult, jeg elsker sånt! Forresten så ser du også figuren når du lukker øynene.

Gammel 18-05-11, 22:36   #20
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, så Che Guevara på veggen! Kult.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.