|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist et av barna var borte fikk hun wok.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
|
|
|
#3 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Pannekaketråden med tvistI går serverte jeg wok med kylling tandoori til den unge gjesten og alt foruten om noen brokkolikvaster gikk ned.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistBegge deler denne uken:
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Pannekaketråden med tvistMine unger spiser sjelden hos venner, av en eller annen grunn.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde en liten overnattingsgjest fra lørdag til søndag og da serverte jeg hjemmelaget italiensk pizza med selvlaget tomatsaus, skinke og ost. Til frokost fikk de grove rundstykker, eggerøre, bacon, tomat og agurk.
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist vi hadde med noen fra barnehagen hjem på middag så serverte jeg taco. Sist guttungen var på middag hos en kamerat, så var det faktisk pannekaker som ble servert.
|
|
|
|
#9 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde en ekstra 10-årig gjest til middag i forrige uke, det var ikke noe planlagt - men vi spiste da spaghetti og kjøttsaus.
|
|
|
#11 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pannekaketråden med tvistHvit var hos en venninne i går, og fikk servert pølser (ukjent type, jeg glemte å kryssforhøre
|
|
|
#12 |
|
Tankefull
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist Storebror var med noen hjem fikk han pølse og lompe.
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Pannekaketråden med tvistDen som sist spiste borte var tenåringen. Det var visst fisk. Om jeg ikke husker å spørre (noe jeg sjelden gjør) aner jeg ikke hva de spiser borte. Sist noen spiste her var det muffins som de laget selv og skulle ha med på fjelltur (i tillegg til grovbrød, vann og frukt). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Originala
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde middagsgjest i går, og da grillet vi hamburgere. Både Lillemor og venninna lot alle grønnsaker ligge urørt. Men til dessert hadde vi både oppskåret eple, kiwi og banan, samt druer og jordbær. En del vitaminer fikk de vel i seg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe... Vi snakker vel heller ikke så mye om hva som har skjedd borte. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Pannekaketråden med tvistLillesøster hadde gjest med hjem i går, da spiste vi blomkålsuppe (hjemmelaget) og kjøttboller/poteter/grønsaker/saus. Sausen var torosaus, noe vi har en gang i skuddåret. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Imponerende at mellomsøs fikk med seg detaljene. Her hadde nok ikke mellombror fått med seg annet enn lasagne. (Ihvertfall ikke om det er fullkornsplater, kjøttdeig eller om det er karbonadedeig)
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Moren til mellomsøsters venninne er min bestevenninne, så det var jeg som fikk med meg detaljene, i og med at min venninne bruker min oppskrift og i og med at jeg og min venninne møttes på butikken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Pannekaketråden med tvistSkal vi se.
|
|
![]() |
|
|