|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?
Jeg får lette frysninger og tilløp til å lemegihjel og gjespe samtidig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Det høres ut som noe faren min kunne ha omtalt oss som - fordi vi drikker vann til middag og spiser gress (les: salat). Jeg tolker det md andre ord sarkastisk, og ville vel nesten blitt fornærma over å få boka i gave.
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?"for mye av det gode", var min reaksjon. Og "ikke for meg". Jg trives best på en gylden middelvei.
|
|
|
#6 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Det lille jeg har lest virker litt for ekstremt, men for all del, de har jo oppnådd mye bra for sin familie. For de fleste av oss går det fint an å spise sunt uten å kutte helt ut melk, gluten og alt mulig annet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med den
|
|
|
#8 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg synes tittelen er positiv, men litt strebersk. Selv er vi laaant fra kjernesunne - og jeg har derfor ikke lest den. Da jeg leste et intervju med dem forstod jeg at vi lever på to ulike planeter.
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Det kommer an på hvilken dag og hvordan jeg føler meg når jeg ser den.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Hva ER egentlig kjernesunn? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg tenker selvlysende familie med høyt becquerelnivå.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Litt for mye av det gode tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg tenker at dette er en bok for mødre med 4 barn og hvite ryddige hjem de har behov for å vise frem på Internett. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg får kvalmefornemmelser. |
|
|
|
#18 |
|
Rockesøster
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg tenker at dette er atter en retning innenfor kokoernæring, og god bedring |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Litt samme følelsen som da jeg fikk boken "Sprek, slank og sunn mamma" i posten, midt i hyperemesis- og bekkenløsninghelvete.
|
|
|
|
#20 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Forresten så har ernæringsfysiologvennen min forbudt vennekretsen å legge om livet etter den boken.
|
![]() |
|
|