|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Aner ikke, men altfor mange.
![]() |
#22 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har sikkert 30-40 håndduker i alle størrelser. Favorittene er de som er gamlest og tynnest, de suger vann som bare rakkern. Så har vi noen som bare smører vannet utover kroppen, de egner seg best til gulvhåndduker. De blir aldri bedre, selv om de er vasket og tromlet i flere år.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har mange. Mange. Hummer og kanari altså.
![]() |
#24 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi fikk nye håndklær da vi flyttet inn i hus, og jeg mener vi har færre enn det du har kjøpt. Hvertfall færre av de "vanlige". Tidligere hadde vi et sammensurium av gamle, utvaskede arvehåndklær, så det var veldig kjekt med komplett sett med nye.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg ønsker meg 15 store badehåndklær, som ikke ser ut som et sirkus i farger og størrelse.
![]() |
#26 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Maaaange. Jeg skulle kaste gamle og slitte når vi pusset opp badet, men de ligger fremdeles usortert i en stor stabel i klesboden ...
![]() |
#28 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har sånn ca. 4 ganger så mange håndklær som vi bruker, minst.
![]() |
#29 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg har bytta ut mange av våre håndklær siste året. Vi har i hvert fall 25 badehåndkler
![]() |
#30 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Dulter på Cuyahoga.
![]() |
#31 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg trodde jeg hadde en god del, men nå ser jeg at det har jeg slett ikke. Tipper vi har tolv store håndkler, vi er 1 voksen og 2 barn. Det går faktisk helt fint, selv med overnattingsgjester i hus.
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Mange. De fleste er arv fra da jeg flyttet hjemmefra for 15 år siden. De er fremdeles for gode til å kastes |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Hvor mange vet jeg ikke, gitt. Gidder ikke gå ut og telle heller.
![]() |
#35 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?
Fine nok for badet?!
Det er også en medvirkende årsak til at jeg har mange, ja!
![]() |
#36 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har mange, men stort sett blir det meste brukt.
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Men en bytter da ikke håndkle etter hver dusj? Eller? I så fall hadde vi gått tom ofte, og / eller kjørt alt for mange vaskemaskiner...
![]() |
#38 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi har mange men bruker bare fire. De vaskes om morgenen og henges på plass når de er rene. Håndkle til hendene har vi litt mer rullering på. Der kan vi jo ikke vente mens maskinen går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Dig for victory!
|
Jeg gjør ikke. Jeg har ett til håret og ett til kroppen, og bytter kanskje hver tredje eller fjerde dag. Mannen bruker et lite om dagen, men nå har han faktisk klart å henge dem opp i det siste, så da bruker han dem vel litt lenger. Så bruker Pjotten ett i uka, og er det sølevær, så blir det en del bikkjehåndklær også. Det går mange vaskemaskiner, ja, og det blir aldri tomt på vaskerommet.
![]() |
![]() |
#40 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg byttet ut alt i fjor da badet ble renovert. Vi har 9 store håndklær (til dusj), 9 små (til håndvask) og 3 mellomstore (til Frøkna sitt hode; hun har langt hår som eneste i familien). Vi er da en voksen og to halvstore barn som trener to-tre ganger i uka hver. Det holder greit, siden jeg vasker med en gang jeg har full maskin, men vi har jo ikke noe å gå på hvis vaskeregimet skjærer seg el.l. Derfor har jeg vurdert ei stund å kjøpe tre til av hver type, og blir nok å gjøre det når feriepengene kommer.
![]() |
|
|