Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bergans klær til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 00:49   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergans klær til barn

Hvorfor er disse ruffenklærne så mye billigere enn stallo?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 01:25   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg kjenner ikke til Ruffen-settet, men selv er jeg i alle fall strålende fornøyd med min Breheimen-bukse. Mine barn, derimot, må slutte å vokse så fort før jeg spanderer på dem en slik bukse.

Samme her.

Dessuten er det ikke seler på Bergans for barn, og mine er for slanke til disse buksene. Jeg savner også strikk under føttene til de minste.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 07:56   #23
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hvorfor er disse ruffenklærne så mye billigere enn stallo?

Fordi de er laget i et annet materiale.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 08:10   #24
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dessuten er det ikke seler på Bergans for barn, og mine er for slanke til disse buksene. Jeg savner også strikk under føttene til de minste.

Ja, det burde vært seler eller regulerbar strikk i livet.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 08:22   #25
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg finner ikke noe om stallo på nett? Selges de ikke lenger?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 08:34   #26
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Men jeg finner ikke noe om stallo på nett? Selges de ikke lenger?

Nei, der sier du noe. Finner ikke Hovden heller. Kanskje de prøver å prise seg ned på et litt lavere nivå, all den tid jeg har inntrykk av at skallklær blir mer og mer populært istedetfor regntøy?

Gammel 28-05-11, 08:55   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

tror det er hovden jakke vi har...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 11:15   #28
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Er entrant mye dårligere enn Dermizax? Hmm er de ikke til salgs lenger? Det har i så fall nettopp skjedd.

Tre stk!
Gammel 28-05-11, 11:23   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hovden har jo snøskjørt, så det er vel en vinterjakke? Det er jo vårkolleksjonen som ligger ute nå.

Gammel 28-05-11, 11:29   #30
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Et problem vi har hatt med våre bergansklær i bhg er at det er borrelås nederst på foten og ikke strikk. Denne strammer bra, men man er avhengig av en voksen for å gjøre det. Det skjønner ikke de voksne i vår bhg, og han blir våt. Min gutt er ganske flink til å ordne det selv, men ikke konsekvent.

Tre stk!
Gammel 28-05-11, 11:29   #31
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

snøskjørt? hehe.. hva er det?

Da er det ikke Hovden vi har. Men vi har helt klart en vinterjakke... synd, for besteforeldrene trodde de kjøpte vårjakke.. men vi har den hvertfall til neste sesong da.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 16:41   #32
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hovden har jo snøskjørt, så det er vel en vinterjakke? Det er jo vårkolleksjonen som ligger ute nå.

Mulig det stemmer. Men den er ikke foret da, så den blir brukt året rundt her.

Gammel 28-05-11, 16:42   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den kan selvsagt brukes hele året, men siden den har snøskjørt så tenkte jeg at den sikkert hører til vinterkolleksjonen,

Gammel 28-05-11, 16:43   #34
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Er entrant mye dårligere enn Dermizax? Hmm er de ikke til salgs lenger? Det har i så fall nettopp skjedd.

Det har vel aldri vært Dermizax i barneplaggene? Det er i alle fall Entrant i både Hovden-jakka vi har og i Stallo-jakka vi har. Det er Bergans Elements det heter det stoffet som er i Ruffen.

Gammel 28-05-11, 16:44   #35
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg har heller aldri sett barneplagg med Dermixaz. Det hadde vært veldig dyrt, vil jeg tro. Det har vært Entrant i barneplaggene vi har hatt fra Bergans.

Gammel 28-05-11, 16:45   #36
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, den kan selvsagt brukes hele året, men siden den har snøskjørt så tenkte jeg at den sikkert hører til vinterkolleksjonen,

Måtte sjekke og ja det var visst snøskjørt på den. Jaja, da kommer den vel tilbake i handel til høsten.

Gammel 28-05-11, 18:53   #37
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Åja, då har jeg husket feil!

Tre stk!
Gammel 30-05-11, 00:44   #38
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har et Ruffen sett, men har ikke fått testet det ut ennå. Meningen det skal henge på hytta som uteklær/regnklær. Virker iallefall veldig bra. Stoffet er litt sånn mellomting mellom knitrende goretex og softshell.

Smal passform i buksa.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.