Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan vil du oppfattes av andre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-11, 17:28   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?

Jeg tenker egentlig lite på hvordan jeg oppfattes på nett, men tror jeg er en som oppfattes som ganske "vanlig" og "normal".

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:29   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg skulle gjerne fremstått som litt mer gøyal.

Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:58   #23
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri tenkt over om jeg ønsker å bli oppfattet på en bestemt måte, i hvert fall ikke bevisst. Fryktelig vanskelig spørsmål å svare på! Jeg prøver å kjenne etter om jeg hadde synes det var fælt å bli oppfattet som totalt annerledes enn det jeg oppfatter meg selv som, men opplever ikke det som noe problem. Interessant egentlig, jeg kan jo alltids styre folks oppatning av meg i en bestemt retning bare ved å formidle bestemte ting:

Jeg drikker ikke alkohol
Jeg lager aldri pannekaker
Jeg spiser sunt
Jeg trener
Jeg lager nesten all mat fra bånn av
Jeg drikker ikke brus

Vedder på dere tror at jeg er den prektige snerpekjerringa nå!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:00   #24
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Tror at jeg hverken fremstår eller oppfattes på noen særlig måte, jeg. Tror jeg er ganske 'usynlig' på forum som dette.

Jeg pynter ikke på sannheten når jeg skriver på nett men jeg kan gjerne anonymisere/neutralisere ting jeg skriver eller spør om.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:02   #25
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det jeg har fundert over litt i det siste er at forskjellige forum lokker frem forskjellige egenskaper hos meg.
Ett forum lokker frem den selvironiske og fjasete delen, og et helt annet gjør meg dønn kjedelig, tørr og sær, mens andre igjen er en mellomting. Og ikke minst er det en enorm forskjell i hvor mye jeg deler, ergo blir jeg helt sikkert oppfattet ganske så forskjellig på de ulike stedene.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:17   #26
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ser på prikkene jeg får, så er jeg rett som det er morsom og av og til klok. Tja, og så er jeg vel litt rar og litt vrang. Jeg prøver å ikke tenke så mye på hva andre tenker om meg egentlig.

Gammel 27-05-11, 18:35   #27
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke opptatt av å fremstå på noen spesiell måte på forum. Jeg er den jeg er med mine meninger og egenskaper. Take it or leave it.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:52   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Riktig" pleier å være en höydare.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:55   #29
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, også har jeg fordommer mot alle som drikker alkohol uten at jeg får være med.

Gammel 27-05-11, 18:56   #30
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

No need - du er gøyal nok i lange baner; jeg ler ofte av innleggene dine. :datapunkt:

Gammel 27-05-11, 18:58   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker ikke over hvordan jeg vil bli oppfattet, men jeg som kie har et ønske om å bli forstått.

Gammel 27-05-11, 19:01   #32
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tenker ikke over hvordan jeg vil bli oppfattet, men jeg som kie har et ønske om å bli forstått.

Well said! (Og jeg forsto akkurat hva du mente - så mission accomplished i dette innlegget ihvertfall! )

Gammel 27-05-11, 19:05   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP er det første forumet jeg ble møtt med forståelse for mitt syn på abort. Det er ganske utrolig og sier en hel del om dets medlemmer, synes jeg. Trenger ikke være enige, altså, men forstå hva jeg sier, hvor jeg kommer fra og hvor jeg vil hen.

Gammel 27-05-11, 19:07   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Denne tråden får meg til å tenke noe jeg ofte grubler på - det sies jo ofte at om man blir veldig sint når andre karakteriserer en, så er det fordi den personen traff et ømt punkt; altså, om noen kaller deg snerpete, og du klikker, så betyr det at det er sannhet i snerpebeskyldningen.

Det synes jeg ikke det er noe utomatikk i - klart det kan være sånn, men jeg synes like gjerne at sinnet kan skyldes at beskyldningen overhodet ikke stemmer.

Om noen hadde fortalt meg at de opplever meg som en smålig person med tilbøyelighet til å være misunnelig på andre, så synes jeg det hadde vært veldig ille selv om jeg ikke kjenner at det er noen spore av sannhet i det, men om noen hadde beskyldt meg for å være for lite flink til å holde huset i orden, noe som jeg vet er sant, men ikke nødvendigvis er veldig stolt over, så ville jeg ikke reagert med sinne.

Gammel 27-05-11, 19:18   #35
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Eksempelvis på et forum som dette, er det viktig for deg å fremstå som ´prektig´(i mangel av et bedre ord ...)?
Vil du gjerne oppfattes politisk korrekt, eller er du den du er, uavhengig av hva andre, både på forumet og i samfunnet forøvrig, måtte mene om det?

Jeg er helt bevisst at jeg er på en offentlig plass, og jo mer kontroversielle meningene mine er jo mer opptatt er jeg av å formulere meg riktig. Det har alikevel hendt at jeg har blitt misforstått og det føler jeg er leit, spesielt når det ender opp med at jeg opplever at jeg blir oppfattet anderledes enn jeg oppfatter meg selv.

Gammel 27-05-11, 19:19   #36
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bli sint uansett. Både når noen karakteriserer meg og jeg innerst inne (og når jeg får tenkt meg litt om)vet er et snev av sannhet i det de sier, og når de er helt på jordet i sin oppfatning av meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 19:25   #37
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kan bli sint uansett. Både når noen karakteriserer meg og jeg innerst inne (og når jeg får tenkt meg litt om)vet er et snev av sannhet i det de sier, og når de er helt på jordet i sin oppfatning av meg.

Ja, ikke sant? Sånn opplever jeg det også. Men jeg tror jeg kan synes det er hakket verre når noen beskylder meg for noe jeg overhodet ikke kjenner meg igjen og tar sterkt avstand fra enn om noen tråkker på et ømt punkt.

Jeg hadde blitt rasende om noen hadde ment oppriktig at de opplevde meg som en typisk Frp'er, f.eks. (Kjente jeg fikk økt puls bare ved tanken. )

Gammel 27-05-11, 19:43   #38
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at jeg antagelig virker mer prektig enn jeg er. Det er jo lettere at man skriver om det som interesserer en, og det er jo typisk ting man har koll på.

Gammel 27-05-11, 19:55   #39
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du er jo kjempemorsom. Jeg har blant annet ledd av vintråden din opptil flere ganger.

Gammel 27-05-11, 19:56   #40
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du at man står for en ting i en tråd og fronter et helt annet syn i en annen? Jeg kan gjerne si ting for å provosere litt, men jeg tror ikke jeg skifter så veldig mening hvis tema i to tråder er det samme.

Nei, det var ikke sånn jeg mente ..., mer sånn som him forklarer:

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er helt bevisst at jeg er på en offentlig plass, og jo mer kontroversielle meningene mine er jo mer opptatt er jeg av å formulere meg riktig. Det har alikevel hendt at jeg har blitt misforstått og det føler jeg er leit, spesielt når det ender opp med at jeg opplever at jeg blir oppfattet anderledes enn jeg oppfatter meg selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.