|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Medlemssalong II
Å fy søren så mye tyttebær jeg skal dele ut. :evil:
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIEnig. Må bare legge meg i selen for å få noen flere poeng først.
|
|
|
#4 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIOg jeg som ikke har kommet inn i den første enda |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Medlemssalong II1000 ryktepoeng? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Medlemssalong IIJeg opplever medlemssalongen (eller hva den nå heter) som nærmest åpen for brukerne av FP. Den har allikevel en hensikt, da folk utenfra og de som ikke har skrevet noe særlig ikke kan se hva som er skrevet.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Medlemssalong IIDere altså! Nå driver jeg på og samler poeng for å komme inn i salong I, helt uten å tigge og i all stillhet, og ja, i det hele tatt! Og så skal dere altså rømme over til en annen salong med alt det kjekke jeg forestiller meg foreskjer på privaten. Urettferdig!!
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer.
Som en bruker om ikke har kommet meg inn i M1 enda så tenkte jeg litt de samme tankene. Skjønner jo at brukere har behov for å drøfte litt mer private ting innimellom, men umiddelbart ga det litt smak av første-, andre og tredjerangsbruker. Men det trenger jo ikke bli sånn. Det blir i alle fall veldig viktig at ting som blir diskutert i de lukkede forumene ikke blir dratt ut og kommentert/diskutert ute i de åpne og gjøre det vanskelig for den "gemene hop" å følge med i diskusjoner. Men det er vel ikke sånn i dag heller, tenker jeg. Sist redigert av Jenna : 11-03-07 kl 21:54. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IISelv om jeg langt unna kravene som er blitt foreslått her, så synes jeg det høres greit ut med MII. Da vet man at de som er der har "committed" seg for litt mer her på FP enn det som er kravet idag til MI.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Medlemssalong IIMedlemssalgong?
|
|
|
#15 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Ah! Trodde det sto for "Mission impossible" og "Mission irritatingly impossible".
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Medlemssalong IIDet er helt forståelig, Ru. Slike behov skal man ikke forsøke å undertrykke. Det kan gå riktig ille.
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Medlemssalong IIDette syns jeg var en god ide!
|
|
|
#20 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Medlemssalong IIHvis man vil unngå spamming og prikketigging kan man jo sette opp et tilleggskriterie, da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|