Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Smerter kan skyldes drap i tidligere liv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-11, 16:13   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere liv

Jeg er veldig glad i placebo-effekten. Det er en fin tingTM, så hvis noen blir friskere eller bedre av dette dillballet så er det selvfølgelig supert, men for egen regning:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 16:15   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fikk beskjed av massøren min (som også tilfeldigvis var healer) at jeg i mitt tidligere liv hadde vært en omsvermet, blendende vakker kvinne med mye makt. I samme åndedrag klarte hun å si at man blir det totalt motsatte i sitt neste liv.

Det stemmer jo ikke for deg da, men det gjør det faktisk for meg, for jeg trodde nemlig på reinkarnasjon i mitt forrige liv, og det gjør jeg ikke nå!

Gammel 03-06-11, 16:41   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Smertene kommer jo ikke av at man ble drept i det forrige liv, men fordi man drepte. Det forklarer jo det hele. Det er en straff.

Nei huff, dette er jo bare humbug!

Gammel 03-06-11, 17:00   #24
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

for jeg trodde nemlig på reinkarnasjon i mitt forrige liv, og det gjør jeg ikke nå!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 17:48   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skafott = scaffolding?

:henger meg opp i det vesentlige:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:00   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skafott = scaffolding?

Jeg ventet på deg!

Opprinnelig lagt inn av Wiki

Skafott, fra latin: catafalicum, ref. katafalk (engelsk: scaffold, fransk: échafaud), er et stillas eller reisverk hvor henrettelser finner sted. Dersom skafottet var tilknyttet en galge, kunne gulvet ha fallemmer.
Ordet brukes også som betegnelse på et rettersted.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:01   #27
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig ofte forkjølet. Jeg lurer på hva jeg gjorde i mitt forrige liv. Slo folk sånn litt, bare? Kløp litt mye?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:10   #28
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk beskjed av massøren min (som også tilfeldigvis var healer) at jeg i mitt tidligere liv hadde vært en omsvermet, blendende vakker kvinne med mye makt. I samme åndedrag klarte hun å si at man blir det totalt motsatte i sitt neste liv.

Fantastisk kommentar. Har nok mistet litt på veien fra forrige liv det mennesket der ja.

Gammel 03-06-11, 18:12   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er veldig ofte forkjølet. Jeg lurer på hva jeg gjorde i mitt forrige liv. Slo folk sånn litt, bare? Kløp litt mye?

Du rødprikket for mye.

Gammel 03-06-11, 18:48   #30
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere er veldig morsomme!

Så kan jo jeg komme inn som den sure gnålekjerringa. Jeg stiller spørsmålstegn ved vurderingen til fylkeslegen. Hypnose er en akseptert behandlingsform når den utføres av bl.a leger, det er greit. Det foreligger imidlertid tidligere avgjørelser om at såkalt regresjonsterapi ikke er greit. Videre synes jeg det er fagetisk tvilsomt å mene at en lege står fritt til å bedrive slik "behandling" som "privatperson". Kan han være helt fristilt som privatpraktiserende behandler?

Rune Amundsen ble fratatt autorisasjonen som psykolog fordi han bedrev såkalt regresjonsterapi, riktignok etter at fire pasienter hadde klaget. En av dem ble blant annet fortalt at hun hadde vært SS-offiser i et tidligere liv (!), noe som i følge pasienten bidro til forverring av angst/depesjonsplagene hun søkte hjelp for.

Omtale.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 19:06   #31
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Smertene kommer jo ikke av at man ble drept i det forrige liv, men fordi man drepte. Det forklarer jo det hele. Det er en straff.

Nei huff, dette er jo bare humbug!

Det er jo en hel religion som tror på dette! At man i dette livet legger grunnlaget for sitt neste ...

Best å være snill ...

Gammel 03-06-11, 20:19   #32
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skafott = scaffolding?

Eh - var dette ordspillet med vilje? Eller var det noe ditt tidligere jeg prøvde å fortelle deg?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:25   #33
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:06   #34
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, så representativ for kommunelegene i Norge denne mannen må være

Gammel 04-06-11, 14:43   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Eh - var dette ordspillet med vilje? Eller var det noe ditt tidligere jeg prøvde å fortelle deg?

Jeg er litt stiv i nakken, når jeg tenker meg om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 16:07   #36
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Magisk!
Jeg er glad for at jeg ikke bor i den kommunen, og kjenner litt på at jeg nok både har drept og lemlestet i tidligere liv så vondt som jeg har i den lilla tåen min. :aua:

Gammel 04-06-11, 16:46   #37
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tror det går fint å bo i den kommunen altså.

Uff så flåsete sagt av meg da, jeg mente at jeg er glad for at jeg ikke trenger å forholde meg til den legen. Beklager.

Gammel 05-06-11, 11:08   #38
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hørte intervju med denne legen på radio i går. KOKO var det første som slo meg.

Gammel 05-06-11, 12:38   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er så patetisk å påstå at man har levd liv før. "Ja, jeg er kjedelig as shit nå ja, men jeg har vært spennende! For tre hundre år siden! Da var jeg kul! "

Man trenger ikke å være like teit som denne legen for å tro på reinkarnasjon altså ... *patetisk i godt selskap med store deler av verden*

Gammel 05-06-11, 12:50   #40
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

lurer på om jeg kanskje hadde det ganske perfekt i mitt forrige liv, siden det er så kaotisk i dette...
Enten det eller så hadde jeg avkappet hode, stikkskader i halve kroppen og dårlig hårvekst...
Nei, jeg heller nok mere til at det er noe galt med dette livet, fremfor det forrige.

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.