Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan man stole på Change sin størrelsesutregner?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 22:01   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man stole på Change sin størrelsesutregner?

Jeg er 75 cm under og 95 rundt boobsa. Jeg regnet med 75E (siden F nå er litt romslig) skulle være greia.
Jeg forestiller meg liksom at 70 vil bli noe tight?

Jeg tror jeg skal gå i butikken og få målt på nytt i morgen siden jeg har fri.

Gammel 08-06-11, 22:01   #22
Albertine
Passiv

Standard

Jeg får 85E på change sin. Bravissimo 75FF.

Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:02   #23
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Men her er jeg 75E?

Der var jeg 75 H, det stemmer jo ikke når jeg er 74 cm...

Gammel 08-06-11, 22:09   #24
Albertine
Passiv

Standard

Der var jeg 90B...

Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:09   #25
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Ja, jeg fikk det til å stemme.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:15   #26
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Der var jeg 90B...

Jeg var 75B.

Gammel 08-06-11, 22:16   #27
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hos underverker får jeg 80B,men hos Change får jeg 75DD
Jeg trives best i 85C

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:19   #28
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pleide altså å bruke 85D, og så ble jeg "fitted" hos bravissimo i London, og da satt hun meg til 75GG, men måtte modifisere seg til 75G. Anyhur, jeg har ingen rygg/skuldersmerter lenger. Det er båndet rundt som skal bære vekten, ikke selene på skuldrene!

MEN: det er ikke like viktig med en bikinitopp. Den kan gjerne være litt slakkere rundt. Det ser finere ut. Så en str opp i omkrets kanskje.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:00   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg fikk 65 DD (ha, ha, særlig, er rimelig flat!!) på målingen her.

60DD. Kan trygt slå fast at det er helt på viddene - jeg bruker 65 b/c eller 70 a/b. Det er jo fullstendig meningsløst med omkretsmålet hvis det skal være slik at man må bruke minst 10 cm mindre enn sitt egentlige mål. Jeg måler 68 under puppene, og har fått beskjed ved måling i Change-butikken om at jeg ligger mellom 65 og 70. Det er også det som kjennes mest behagelig og ser best ut.

Gammel 08-06-11, 23:02   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Men her er jeg 75E?

Jeg ble 70 A-.

Gammel 08-06-11, 23:08   #31
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg ble 90 C. Hadde ikke vært bra.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:10   #32
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk 80F fra Change, men bruker 80E etter mål i butikken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:41   #33
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uten å uttale meg om utregneren, kan jeg bare si at jeg nå kjøper alle mine BH'er på CHANGE. Jeg trodde jeg var en 65-90 E, mens jeg på CHANGE kjøper alt i 80 G/H.... Det SKAL sitte godt og gi støtte rundt ryggen.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 14:18   #34
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg vært og blitt målt. 75 E-F. (Dog utenfor t-skjorta).

Endte opp med en lekker bikini og en Triumph minimizer, str 75F.

Gammel 09-06-11, 15:50   #35
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sett gjennom alle BH'ene mine. En sitter godt, og gjør litt for puppene. To henger bra på, men gjør ingenting. Den jeg har på meg henger litt på, men kan dras ut 15-20 centimeter bake, og like mye opp i skulderstroppen. Gjett hvem som skal på BHjakt i morgen

Gammel 09-06-11, 19:03   #36
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er jo fullstendig meningsløst med omkretsmålet hvis det skal være slik at man må bruke minst 10 cm mindre enn sitt egentlige mål. Jeg måler 68 under puppene, og har fått beskjed ved måling i Change-butikken om at jeg ligger mellom 65 og 70. Det er også det som kjennes mest behagelig og ser best ut.

Jeg er 70 under brystene og fikk beskjed om at jeg skulle ha omkrets 60 på LaLina og 65 på Change. Bhen fra LaLina gjør definitivt det beste som er mulig ut av puppene mine, men å puste kan jeg jo bare glemme. De som er 65 sitter også godt og er mer behagelige. Nå bruker jeg så å si bare bher fra disse sjappene, og de holder seg veldig godt mht omkretsen. Jeg har en del Triumph bher fra tidligere i str. 70 (fordi de ikke fins i mindre), og de går greit i starten men så slakker de og blir for store. Det er veldig mye mer behagelig med veltilpassede bher, selv for meg som er alt annet enn brystfager. For dem som har store bryster må jo forskjellen være som natt og dag.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:38   #37
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Oppdatering etter BHinnkjøp:
Nå har jeg fire triumfbh'er som sitter som et skutt, og gir meg fantastiske pupper. Størrelsen ble 75G. Kunne kaaanskje gått ned til 70, men det ville vært trangt, og dessuten ville ikke skålene vært store nok.

I praksis betyr dette at Slaraffen må slutte å kosespise, ellers vil det ikke være en Bh som passer her i distriktet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.