Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Klumpen skal få ny seng (kom med forslag)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 12:56   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Klumpen skal få ny seng (kom med forslag)

Til 3 års dagen. Han gleder seg veldig til å få stor seng. Han sover enda i sprinkelsengen med ene siden av. Hver kveld finner jeg han enten i min eller storesøster sin seng.
Han syns sengen sin er en babyseng.

Vel storesøster og han deler rom. Rommet er helt ok i størrelse. Det får duge ett år til før vi skal (forhåpentligvis) flytte til noe større.

Storesøster har en nydelig flott seng som er fra 50 tallet som jeg fant billig på finn.no som jeg har pusset og malt hvit.

Den er 70X190cm.
Planen var at han skulle overta denne. Hadde tenkt jeg skulle male den lyseblå eller en (diskret) farge som han vil ha, og at hun skulle få en slik:

Hemnes dagseng fra Ikea. Man trekker ut skuffene så får man enda en seng, til evt overnattingsgjester.

Problemet er at jeg tror ikke rommet er stort nok for gamlesengen og denne
dagsengen, da blir det veldig overfyllt føler jeg. Hadde praktisk sett vært greit med en vokseseng...

Så tenkte jeg kanskje at en køyeseng/familiekøyeseng hadde vært noe. Men det blir jo veldig dumt iom at vi (forhåpentligvis) skal flytte om 1 år til et sted med (forhåpentligvis) 3 soverom, så da blir det dumt at jeg igjen må kjøpe nye senger... og jeg må jo ut med penger til nye madrasser da, til køyesengen... dyrt....

(Om ikke.... jeg kan jo gjemme gamlesengen til guttenmin og la snuppa ha køyesengen videre...)

Nei har dere noen forslag?? HVilke senger(der ute) syns dere er fine?
Vis gjerne bilder.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.