Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pakke borte i posten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 10:49   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pakke borte i posten

Jeg sendte en pakke 25. mai, men mottaker har ennå ikke fått den. Pakken er sendt som brev, dvs at den ikke kan spores. Den er sendt fra post i butikk, jeg har kvittering på betalt porto og skal innom med alle opplysninger om sender og mottakernavn i dag, slik at butikken kan melde pakken savnet til posten.

Har du opplevd at pakker blir borte? Har du opplevd at pakken kom til rette igjen? Er det noe jeg bør gjøre som jeg ikke har gjort?

Så var det saken med en mottaker da, som ikke har mottatt noe hun har kjøpt fra meg. Og her blir det jo selvsagt ord mot ord, jeg sier at pakken er sendt og hun må tro meg. Hun sier at pakken ikke er mottatt og jeg må tro henne.
Hva er riktig å gjøre om pakken ikke dukker opp? Hun har altså betalt for en vare hun ikke har fått, bør jeg betale tilbake? Er det jeg som bør dekke tapet siden pakken aldri har komt frem?

Har du opplevd noe lignende og hvordan løste du/dere saken?

(Og ja: Pakken burde selvsagt blitt sendt med sporing, men det er ikke det jeg spør om her...)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.