|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Textrovert
|
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)
Haha ... der fikk jeg assosiasjoner til Dr. Merkwürdichliebe, gitt.
![]() |
#22 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)Det med kjederøyking ble jeg da klar over nå...
![]() |
#24 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)Her lærte jeg en del nytt
![]() |
#25 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)Jeg trodde "Fed up" betydde mett på engelsk i yngre dager. Brant meg på det en gang jeg var i England som 14-åring. "No thanks, I'm fed up." Vertskapet så en smule overrasket ut.
![]() |
#26 |
♡
|
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)
Det er altså to punchlines i ett, altså tomaten sier catch up til den tomaten som er blitt mos, eller ketchup.
![]() |
#27 |
Epikur
|
![]() Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)Jeg trodde i grunnen at kjederøyking var "en kjede av røkte sigaretter" inntil jeg så BB-første sesong (har ikke sett fler) og de der inne i huset kjedet meg slik med all kjedsommelighetsrøykingen sin at jeg automatisk ble sittende og kjederøyke jeg også. En kjede av kjedsommelighetsrøyk.
![]() |
|
|