Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima vinter 2007

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 22:45   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima vinter 2007

Opprinnelig lagt inn av -llellell-, her.

Jeg har hatt Reima Tec + til min gutt på 5,5 år denne vintersesongen. Han har hovedsaklig hatt den kun i barnehagen. Har brukt 2 delt her hjemme. Ikke slitt i det hele. Så jeg er veldig fornøyd

Vi har ReimaTec til poden på 2,5. Han fikk den til 2 års dagen og ble tatt i bruk rundt juletider. Den begynner å bli bra utslitt, og vi har mistanker om at den er lekk på knærne og i rompa.
I fjor, når han krabbet rundt om kring, hadde vi en dress fra Bogerud. Den er ikke noe skade på.

Vi kommer neppe til å kjøpe Reima igjen, om vi ikke får den kjempebillig slik vi gjorde med den han har nå. Jeg synes ikke Reima er verdt pengene.

Gammel 14-03-07, 23:52   #22
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima vinter 2007

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

I år har ikke ReimaTec-en holdt seg bra, nå håper jeg bare den varer sesongen ut. Neste sesong satser vi på noe mer robust.

Men til 1 og 2åringer er det sikkert den beste dressen.

Derfor kjøpte jeg Troll
Oliver er høyt og lavt og oppi trær etc
Trol er mer grov i stoffet liksom

Jeg har den lyseblå/brune/marine fra Rampetroll i både str.98 og 104 med ullfleccesettet (jakke og bukse) samt luen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.