Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kjeder meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 20:00   #21
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Jeg kjeder meg

Takker.

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 20:01   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Milpa: http://www.pulpgames.net/milpa/

Gammel 13-06-11, 20:04   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fotball på TV. Ikke særlig gøy kamp, men i nøden spiser fanden fluer osv.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 20:11   #24
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

snart royal pains. Jeg synes ikke cops er god venteunderholdning, men spill passer ikke ved amming, jeg taper så lett når jeg bare bruker ei hånd...

Gammel 13-06-11, 20:38   #25
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjeder meg jeg og.
Mannen jobber i helga, ungene er i seng og jeg har brukt opp både internett og tv.

Kabal? Minesveiper?
Var ikke mye spennende jeg hadde å komme med nei, kanskje ikke rart jeg kjeder meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 20:42   #26
Albertine
Passiv

Standard

Jeg tror jeg drukner meg i litt Star Trek Voyager. Seven of Nine fristet plutselig mer enn noe annet.

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 20:44   #27
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Castle går på tv norge litt senere i kveld. Kan anbefales.
Ellers så er Zuma på FB et ypperlig spill å bli hektet på.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:13   #28
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

www.bigfishgames.com Der er det mye morsomt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:27   #29
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ordspill.no er moro synes jeg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:28   #30
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wordfeud på iPhone!

Gammel 13-06-11, 21:32   #31
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

No more poker?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:36   #32
Albertine
Passiv

Standard

iPhone du liksom.

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:36   #33
Albertine
Passiv

Standard

Poker? Meh. Kanskje. Du spille?

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:37   #34
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, er lei.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:37   #35
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:24   #36
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bingo Blitz på Facebook. Blir aldri lei.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:31   #37
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns hele internettet er litt kjedelig for tiden. Men hva skal man ellers gjøre her man sitter stuck hjemme.

Gammel 13-06-11, 22:33   #38
Albertine
Passiv

Standard

Vanligvis reddes jeg sånn omtrent på denne tiden av en overveldende trøtthet, men siden jeg sov elleve timer i natt finnes jeg ikke trøtt.

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:36   #39
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg er trøtt.

Egentlig er jeg ikke her heller, jeg ligger i senga og leser bok.

Gammel 13-06-11, 22:38   #40
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler ikke mitt forslag, men jeg nevner det allikevel da...sjokolade og potetgull, mens jeg tenker på trimturen jeg kunne gått, eller strikkene jeg kunne trent litt med. Men det er jo helligdag, og man skal holde hviledagen hellig og alt det der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.