Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om Madonnas HM-kolleksjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 19:59   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Madonnas HM-kolleksjon?

Likte mange av de kjolene .
Jeg kan også kle sånn, siden jeg har saml midje. Men jeg kler nok litt mer lengde på de.. .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:23   #22
tutta
Passiv

Standard

Likte noen av kjolene og skoene!!

Legges ut midnatt denne gangen også??

Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:13   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke noe for meg, gitt, jeg hater både hvitt og knebukser. Det ble litt for klassisk for min smak.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:32   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Masse fine kjoler. Klassisk og ganske førtitalls.

Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:36   #25
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Alfor basic, silkekjolen var jo fin da. Men når skal jeg gå med den tro.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 01:04   #26
tutta
Passiv

Standard

Står at kolleksjonen kommer for salg online 22 mars,finner ingen link for salg jeg

Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 01:21   #27
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Står at kolleksjonen kommer for salg online 22 mars,finner ingen link for salg jeg

Ikke jeg heller. Også jeg som har sittet til over 12 for dette

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 01:59   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg likte den beige skjortekjolen til 498,-

Ja! Enig! Den skal jeg ha! Kjempelekker!

Gammel 22-03-07, 02:08   #29
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ikke jeg heller. Også jeg som har sittet til over 12 for dette

Jeg også .Er stupings.

Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 02:12   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

tutta, jeg forsøkte å kontakte deg på MSN, men du har logget av?? og forresten når kan jeg bestille Madonna-kolleksjonen online? Klokken 0100 norsk tid??

Gammel 22-03-07, 09:42   #31
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klokka 10 kommer den

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:44   #32
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det brede beltet var intet annet enn grusomt.

Gammel 22-03-07, 13:16   #33
tutta
Passiv

Standard

[quote=Elin;308258]tutta, jeg forsøkte å kontakte deg på MSN, men du har logget av?? og forresten når kan jeg bestille Madonna-kolleksjonen online? Klokken 0100 norsk tid??[/quote

Gamle damer må ha skjønnhetssøvn vettu

Jinx skriver at den ble lagt ut kl 10.

Løper og handler!!!

Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:19   #34
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper du fikk shoppet tutta? Jeg har jo god erfaring med din handling før jeg
Denne gangen kan det godt være jeg sitter med et rest lager, håper størrelsene er helt vanlige.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:20   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var mye fint, men dessverre er jeg hverken slank eller langbeinet.

Gammel 22-03-07, 13:24   #36
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Håper du fikk shoppet tutta? Jeg har jo god erfaring med din handling før jeg
Denne gangen kan det godt være jeg sitter med et rest lager, håper størrelsene er helt vanlige.

Nei !!! Solbrillene og silkekjolen er utsolgt.....

Håper du var litt heldigere ja emm . Hyggelig at trenchcoaten falt i smak!

Sist redigert av tutta : 22-03-07 kl 13:30.
  Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:50   #37
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg har handlet. Nå må jeg ta sit-ups. Mange!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:49   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte kjolen som var vist i brunbeige med rynker under brystet og puffermer, men jeg kjøpte sort.

Hadde 25 prosent rabatt og siden jeg hadde nettop meldt meg opp på nyhetsbrevet og!

Gammel 22-03-07, 14:59   #39
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rakk ikke å se alle bildene engang jeg

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:36   #40
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

veldig morro så lenge det varte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.